Gå til innhold

Hva føler dere morgenen etter et one night stand?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

ja, hva føler dere etter et one night stand? Glede, sinne , sorg...noe annet? jeg for min del får ikke noe ut av one nighet stands ..så lenge siden jeg hadde det også, men jeg kunne huske jeg satt igjen med en slags tomhetsfølelse...Jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen, men jeg hører at mange av mine venninner synes det er spennende med one nights stands...Så nå spør jeg dere...er det jeg som er gammeldags og kjedelig eller er det noen av dere som har det sånn som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har hatt en del ONS og de har som regel alle skjedd i fylla.

Ofte har ONS skjedd meg når jeg har vært meget full og jeg må si at jeg mange ganger har fått lite ut av det... så ja jeg har angret og man føler seg ikke helt på topp på søndagen.

DEn største angeren har skjedd hvis jeg i utgangspunktet ikke har vært keen på det, men så har gutten mast og mast og mast og man gir til slutt etter fordi man er litt tent og full... da har det vært katastrofe dagen etterpå.

Heldigvis har jeg sluttet med det, men det var en periode hvor jeg var singel og lett befant meg i ONS situasjoner.. ser ikke på den tiden med stor glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

jeg har hatt et ONS. jeg angret ikke... men allikevel hadde jeg fylleangst. følte meg billig.

kunne vel venta litt lenger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt en del ONS - alltid edru - stort sett synes jeg det har vært spennende eller "koselig". Noen har man en god stemning med dagen etter, andre er mer effektive.

Har perioder hvor jeg også føler meg litt tom, men da har jeg gjort det for ofte, eller i en periode hvor jeg trenger mer enn sex

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Kommer helt an på hvordan det skjedde...

Har opplevd å våkne, ta på meg klærne og stikke av :ler: men jeg sendte melding etterpå, og dette var med en fyr jeg faktisk gjorde det med igjen senere, han er en fyr i min mer perifere omgangskrets, og det er helt uproblematisk egentlig. Men dagen etter er det litt sånn fyllenagst følelse, uten at det egentlig har med ONS'en å gjøre.

Fylleangst er pyton uansett :ler:

ONS i fylla, er det ikke da det skjer da?? Jeg har ikke LYST til å ha ONS edru jeg...

Delvis fordi jeg ikke tenner på gud og hvermann, og delvis fordi ikke synes det første knullet er noe særlig uansett :ler: med mindre man virkeig virkelig ønsker, vil, har lyst, begjærer, føler noe - og da vil jeg jo IKKE at det skal være ONS, da er det jo noen jeg har falt for. Så det utelukker seg selv.

ONS er per definisjon for meg; jeg er på byen, det blir flørting, jeg er lei av å legge meg alene og alkoholen forteller meg at dette går sååååå fint! Det er oftest en kamerat/bekjent, jeg har aldri blitt med en helt fremmed fyr hjem.

Herregud, hvem tar sjansen på sånt??

Som regel fullstendig intetsigende da det ikke inneholder NOEN følelser, så med mindre han er Brad Pitt (og dem kryr det jo av... :roll: ) så gjør han neppe det helt store fo m eg...

Det har vært ett unntak, men det ble jo spetakkel selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har hatt 12-15 ONS. Jeg er da gutt og syns dette er totalt uproblematisk. De aller aller fleste har vært med totalt ukjente, det syns jeg egentlig bare er ekstra spennende og gjør saken enklere. Syns det hadde vært "verre" om det var med ei venninne da ting kunne blitt rart etterpå. Jeg er som mange andre gutter supermann i fylla, dvs. jeg kan holde det gående så lenge jeg vil og sliter faktisk ofte med å komme. Så sex i fylla syns jeg er strålende.

Jeg har faktisk sjelden hatt et ONS der det ikke har ført til at vi har hatt sex flere ganger. Og de fleste av mine beste sexuelle opplevelser er faktisk ONS. Noe av det mest opphissende jeg vet om er å ha sex med ei ny jente. Nytt ansikt, ny kropp, nye måter å gjøre ting på osv..

Skjønner ikke hvorfor så mange gjør så big deal ut av sex, er vel noe samfunnet har avlet frem, sex er deilig, hvis du finner en person du syns ser bra ut og som du liker og vil ha der og da, hvorfor skal fordommer holde deg tilbake? Bli med h*n hjem ha det deilig og enten la det være med det eller dra tilbake for mer senere. Jeg ser helt ærlig ikke problemstillingen. Er vel ingen som forventer giftemål etter et ONS uansett?

Samtlige av mine ONS har vi hatt oss om morgenen også, de har også gjerne blitt utover dagen/kvelden/neste natt.

Jeg elsker også å kose, så det kan jo være noe av grunnen til at de kommer tilbake. Har faktisk hatt 6-7 "ONS" der vi bare har koset hele natten og morgenen uten sex. Syns det kan være like deilig. De fleste der har også kommet tilbake og det har utviklet seg til sex etterhvert, de har vel kanskje trengt litt tid ellerno, mange av de har ofte vært det beste, da det har "bygd" seg opp spenning.

Kan nevne at min samboer startet forholdet med ONS. Vi har vært sammen i over 1 år.

Mitt tips, dra på byen, finn noen du liker, ha deilige opplevelser og drit i hva samfunnet og alle andre sier/mener om saken, det er deg det handler om, ikke dem, eller?

De som har noe imot ONS, eller har angret på det, hva har vært grunne? Og hvorfor har du evt. følt deg billig? Er det pga. hva du har gjort og føler, eller er du redd for hva alle andre syns om deg?

PS: Prøv å ha sex i STIGENDE rus, ikke synkende, da blir det mye heftigere og MYE MYE bedre. Jeg har hatt helt VILL sex i stigende rus, finnes nesten ikke bedre. Pøver alltid å bruke annlendingen med min samoer nå, er nesten da vi har best sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten pike

Hva føler jeg morgenen etter?

Nypult, hehe!!!

Jeg føler meg helt super dagen etter, når jeg går ute så er jeg høy og føler at jeg kan få hvem som helst. Flørter med alt og alle og føler meg som verdens mest sexy. Makan til rus får man ikke uten å putte i seg noe ulovlig.

Nei, det kommer faktisk noe positivt ut av ONS også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva føler jeg morgenen etter?

Nypult, hehe!!!

Jeg føler meg helt super dagen etter, når jeg går ute så er jeg høy og føler at jeg kan få hvem som helst. Flørter med alt og alle og føler meg som verdens mest sexy. Makan til rus får man ikke uten å putte i seg noe ulovlig.

Nei, det kommer faktisk noe positivt ut av ONS også!

For det første så må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke synes nicket ditt var samstemt med svaret ditt her... likte ikke helt den koblingen jeg...

Og for det andre... så er jeg ikke enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Stusser litt over innlegget til gjest, da jeg ikke kan se at noen her har sagt noe om at de har fordommer mot ONS eller sånne ting.

Jeg er som mange andre gutter supermann i fylla, dvs. jeg kan holde det gående så lenge jeg vil og sliter faktisk ofte med å komme. Så sex i fylla syns jeg er strålende.

Nettopp. I rest my case.

Det dere ikke skjønner er at timesvis wham bam faktisk IKKE nødvendigvis er det vi ønsker oss. Nok en gedigen misforståelse som følge av såkalt kvinnelig seksuell frigjøring; kvinnene liker det langvarig og det skal de få.

Gjeeeeesp... Det absolutt kjedeligste jeg vet er gutter som er supermann i fylla og har problemer med å komme. Jeg tar en for tidlig sædavgang når som helst fremfor det, for da kan man starte på nytt igjen :sjarmor:

Og det forandrer heller ikke på mitt tenningsmønster.

Gjest, du tenner på AT det er en ny situasjon og synes det er spennende. Jeg tenner på at en person kjenner meg, vet hva jeg liker og GJØR det. Har lite med forventet giftermål å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brilleslange
Stusser litt over innlegget til gjest' date=' da jeg ikke kan se at noen her har sagt noe om at de har fordommer mot ONS eller sånne ting.[/quote']

Du må nok begynne å lese litt nøyere før du svarer Fiona...

jeg for min del får ikke noe ut av one nighet stands ..så lenge siden jeg hadde det også, men jeg kunne huske jeg satt igjen med en slags tomhetsfølelse...Jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii Fiona

Les nøye sjæl.

Hva har tomhetsfølelse med fordommer å gjøre?

Det er da helt subjektivt hva folk føler etter en ONS, det har ikke nødvendigvis med andres fordommer å gjøre. Folk som har et nervesystem og følelser i kroppen, kan oppleve en følelse av tomhet i ymse situasjoner som ikke gir noe, eller som man oppdager i ettertid ble feil.

Hva har det med folks fordommer å gjøre??

Det antas her at tomhetsfølelse MÅ være koblet med skamfølelse/hvordan ONS blir sett på av NOEN. Det er en antagelse, og den er ikke helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Stusser litt over innlegget til gjest, da jeg ikke kan se at noen her har sagt noe om at de har fordommer mot ONS eller sånne ting.

quote]

Jeg sa ikke at folk her at vist noen fordommer, mente heller at det ligger fordommer i samfunnet generelt og veldig mange mennesker tenker slik. Men refererte da spesielt til denne:

jeg har hatt et ONS. jeg angret ikke... men allikevel hadde jeg fylleangst. følte meg billig.

kunne vel venta litt lenger

Og til det med supermann i fylla, enhver noenlunde oppgående mann burde ganske greit greie å se når dama er "ferdig". Det bygger seg jo gjerne oppover og oppover og ender med en orgasme eller ihvertfall noen form for ekstra nytelse. Hvis dama kjeder seg og er ferdig, vil jeg påstå dette er veldig enkelt å oppdage. Da gjør jeg enten en innsats for å komme selv, eller at jeg går over til å gjøre noe annet eller å bare kose/snakke osv.. Noen damer liker timevis, andre ikke, Her må man bare føle seg frem og kanskje t.o.m kommunisere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så må jeg ærlig talt innrømme at jeg ikke synes nicket ditt var samstemt med svaret ditt her... likte ikke helt den koblingen jeg...

Og for det andre... så er jeg ikke enig..

ikke jeg heller. For ulovelige rusmidler (regner med at du snakker om amfetamin eller ectasy, eller cola) gir ofte en hard nedtur..og da tror jeg ikke du føler deg så bra som du sier lille pike...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les nøye sjæl.

Hva har tomhetsfølelse med fordommer å gjøre?

Det er da helt subjektivt hva folk føler etter en ONS, det har ikke nødvendigvis med andres fordommer å gjøre. Folk som har et nervesystem og følelser i kroppen, kan oppleve en følelse av tomhet i ymse situasjoner som ikke gir noe, eller som man oppdager i ettertid ble feil.

Hva har det med folks fordommer å gjøre??

Det antas her at tomhetsfølelse MÅ være koblet med skamfølelse/hvordan ONS blir sett på av NOEN. Det er en antagelse, og den er ikke helt riktig.

:klappe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp. I rest my case.

Det dere ikke skjønner er at timesvis wham bam faktisk IKKE nødvendigvis er det vi ønsker oss. Nok en gedigen misforståelse som følge av såkalt kvinnelig seksuell frigjøring; kvinnene liker det langvarig og det skal de få.

Gjeeeeesp... Det absolutt kjedeligste jeg vet er gutter som er supermann i fylla og har problemer med å komme.

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...