Horge Skrevet 10. mars 2018 #21 Skrevet 10. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig med forrige innlegg, hvorfor i alle dager diskuterte dette i det vide og brede med en tenåring? Virker bare som om du troller... Anonymkode: 44c0a...ea4 Ja, man gjør seg jo sine tanker:
gift_anonym___ Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #22 Skrevet 10. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal snakke med sønnen din om hva som egentlig er problemet, kanskje det er noen følelser der som du bør ta tak i på en fin måte? Jeg var akkurat lik sønnen din i den alderen, livredd for å få søsken, og det var helt grusomt. Snakk med han, så kanskje dette ordner seg. Anonymkode: c4a8e...7a6 Ta gjerne kontakt med meg i innboksen. Vil gjerne høre litt om hvordan du selv opplevde det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #23 Skrevet 10. mars 2018 Har han følt seg tilsidesatt av søsteren? Det endrer seg muligens når barnet har kommet, og han ser at det er en som han selv blir glad i. Anonymkode: 42416...ec7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #24 Skrevet 10. mars 2018 14 timer siden, gift_anonym___ skrev: Takk for fint svar Du har nok rett i at han har for mye makt, og ikke minst for mye oversikt over hva vi gjør. Er nok en form for sjalusi og frykt som styrer han. Har prøvd å samtale med han, men det er ikke lett. Heller ikke lett for meg når han er våken og lytter. Mannen min bryr seg ikke så mye om det og er klar for å ha samleie, men jeg kvier meg for å la han trenge inn i meg mens vi blir "avlyttet". Det beste for meg nå tror jeg vil være om vi venter med samleie til det er tidlig morgen. Da sover ungdommen tungt og vi kan fullføre vår største drøm i fred. Litt kjedelig å måtte være så stille da, for vi liker begge to å lage litt lyd når vi får orgasme sammen. Vel vi må også ha stille sex da vi har en 13 åring i rommet ved siden av. Kjedelig ja men jeg ligger ikke å stønner når hun ligger rett over gangen. Noe må man bare ta hensyn til. Høylytt sex kan vi ha når hun ikke er hjemme. Har forøvrig en 1 åring og planlegger nr 3 Anonymkode: 972c8...670
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #25 Skrevet 10. mars 2018 14 timer siden, gift_anonym___ skrev: En weekend hadde vært nydelig ja, men får ikke til før etter eggløsning dessverre. Kommer til å la mannen min ta meg nå på morgenen før han skal på jobb. Har bestemt meg nå for å gjennomføre drømmen vår Er enig med deg at det er rart at han vil lytte på oss når vi elsker. Vi er som regel rolige av oss når barna er hjemme, men pleier å bli litt lyd når jeg får orgasme, og når mannen min får utløsning. Er faktisk redd for at han vil forsøke å avbryte oss slik at vi ikke får fullført samleiet. Kan låse døra, men er uansett ikke gøy å elske med mannen min mens en tenåring står utenfor og roper... må prøve å få til nå på morgenen og være så stille vi kan helt til han får utløsning. Bare han får utløsningen i gang så er det uansett for sent å avbryte oss... Seriøst? Rope utenfor for å avbryte? Da har han problemer, send han til psykolog, dette er ikke normalt. Barn ønsker ikke å vite at foreldrene har sex, mens han blander seg inn i det. Anonymkode: 4d3df...1ea 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #26 Skrevet 10. mars 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke fikk nr 3 før nå. Jeg har veldig medfølelse med tenåringen deres. Jeg vet med meg selv at hvis min mor hadde blitt gravid når jeg var 14 så hadde jeg taklet det skikkelig dårlig. Hadde nok kommet til å gå så langt som å kutte kontakt med familien. Anonymkode: 7e003...458 2
Oardnji Skrevet 10. mars 2018 #27 Skrevet 10. mars 2018 Jeg tenker han er fullt klar over at han fremover må sitte barnevakt, han må hjelpe med bleieskift, ta ungen når den griner. Bli vekket på natten av at ungen gråter, får beskjed om at han må leke med babyen når han helst ønsker å gjøre noe mer voksent. Så nei, slike avgjørelser går ikke kun utover dere to som foreldre, med mindre dere klarer å gjøre dette uten å tvinge barna til å ta seg av babyen "fordi mor er sliten". 3
funginger Skrevet 11. mars 2018 #29 Skrevet 11. mars 2018 Jeg synes forresten dere burde sette av mer tid til å være med bare han, slik at han vet at dere setter pris på han. Eller kanskje at han får velge hva dere skal ha til middag, dere kan la han ha venner på besøk, være litt ekstra grei med å kjøre han til venner og aktiviteter. Det høres kanskje ut som om han er usikker på dere? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #30 Skrevet 11. mars 2018 Er det baby han har noe imot, eller er det tanken på at dere har sex? Om det er det siste så tror jeg at jeg hadde sittet meg ned med gutten og forklart at ny baby eller ikke, så er det helt naturlig at voksne som er glade i hverandre har sex. Det skal han være glad for at dere har, for om dere ikke hadde det ville noe vært galt mellom dere. Dette har jeg sagt til mine tenåringer, selv om det ikke er på tale med enda et barn her. Det ble naturlig å fortelle dette da det kom opp noe "Æsj, gjør dere slik?" i forbindelse med et helseprogram på tv. Jeg har som klar regel å ikke lyve til barna mine, så jeg svarte. Ikke unnskyldende eller flau heller, men like klar på at det er helt naturlig, som jeg føler det er. Mitt svar var så klart at de forsto at det var udiskutabelt at det var naturlig, og siden de vet at jeg aldri lyver for dem, så tror de meg på at det faktisk er naturlig og fint. Siden har det ikke vært noe tema. Ikke mer "Æsj!" heller. Anonymkode: 7a975...344
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #31 Skrevet 11. mars 2018 Folk skjønner at dette er en person som har problemer som skriver? Detaljert om utløsning osv osv. Æsj! Og du som ble bedt om å ta kontakt på innboksen , fordi «hun»vil høre om din erfaring, DET ville jeg ikke gjort !! Anonymkode: dcf73...247 2
Jolene Skrevet 11. mars 2018 #32 Skrevet 11. mars 2018 Merkelig at tenåringen er informert og hvordan du fremlegger det å ha sex ts...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå