Gå til innhold

Dere som har tatt plastisk kirurgi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har tatt plastisk kirurgi og ikke ville at noen dere kjenner skulle vite om det. Det pleier jo å være slik at når man kommer hjem samme dag etter operasjonen skal man ha en person sammen med seg det første døgnet. Dette i tilfelle det skulle skje noe.

Jeg har ikke lyst å be noen jeg kjenner om å være sammen med meg, da jeg ikke vil dele dette med dem. Vurderer å legge meg inn på sykehus ett døgn. Men dette blir jo en dyr ekstra utgift. Sannsynligvis skjer det ikke ikke noe det første døgnet, men man kan jo aldri vite. Dere andre i samme situasjon, hva gjorde dere?

Anonymkode: c9e4e...2fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal det gjøres privat? I så fall kan du ikke "legge deg inn på sykehus et døgn",  sykehus tilbyr ikke plass til folk som har fikset puppene på privatklinikken as og så ikke gidder å følge opp etterpå. 

Anonymkode: 42a5e...c89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare teit å gamble med helsen på denne måten. Få en venninne til å være hos deg. 

Anonymkode: 9e28f...481

Skrevet

Kommer selvfølgelig ann på hvor du skal utføre kirurgien, men du blir jo stort sett ikke god på en dag eller to. Skal du bruke ferie i en lang periode og passe på du ikke treffer folk?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det gjøres privat? I så fall kan du ikke "legge deg inn på sykehus et døgn",  sykehus tilbyr ikke plass til folk som har fikset puppene på privatklinikken as og så ikke gidder å følge opp etterpå. 

Anonymkode: 42a5e...c89

Jo, noen private sykehus/klinikker tilbyr overnatting hvis du betaler ekstra. 

Anonymkode: 14f72...661

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...