Gå til innhold

Mistenker at far er ustabil psysisk!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

*Sorry noen manglende ord og skrivefeil, håper jeg likevel gjør meg forstått med det jeg vil si.

Anonymkode: a6a67...e64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Du var jo sammen med ham da, så du har jo brydd deg om ham tidligere, og han er jo bf. Om han ikke var/er en skikkelig kjiping som har behandlet deg dritt (og det høres ikke sånn ut) så det kommer i hvertfall ikke noe dårlig ut av å prøve å være et medmenneske for en som skal være i livet ditt så lenge du lever. 

Om barnet deres bare er sju uker så er det sikkert snodig for dere begge at dere ikke holdt sammen hele graviditeten. Dere mistet endel tilknytnings stunder sammen, og om han fra før av sliter å snakke om følelser så er det i hvertfall vanskelig når dere både er i brudd og skal bli foreldre. 

Når ble det slutt?

Har han fått være med deg og magen under graviditeten? Også etter bruddet?

Var han med på fødselen?

Anonymkode: a6a67...e64

Vi var sammen 6 mnd, hadde akkurat flyttet inn til han da jeg ble uventet gravid, vi brukte beskyttelse for han var det viktig å vente til ekteskap, fant ut jeg var gravid og han ba meg ta abort for å redde forholdt eller være alene med barnet...  jeg flyttet ut når han var bortreist, vi pratet ikke sammen, til han kontaktet meg på slutten og ville være involvert i barnets liv, ville komme på sykehus osv, det var alt jeg hørte fra han. Møtte han engang når jeg var gravid og han ble målløs, men han spurte aldri hvordan det gikk. Jeg sa ikke noe til han når jeg hadde født, han meldte og spurte men jeg ville ikke ha han på sykehuset. Møtte han to uker etter og han har møtt barnet litt. Sier han vil hjelpe masse osv og ba om unnskyldning for alt han hadde gjortmen ikke fått noe fra han eller hører fra han en gang i uken ca når han vil se henne, og da ofte er noe i veien. Lager nye avtaler osv, har ikke erklært farskap enda på nav pga hsn jobber mye, men maser om foreldreansvar.

Anonymkode: 38c67...df5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...