Gå til innhold

Ikke barbere armhuler og legger om vinteren

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som lar være å barbere armhuler og legger når det ikke er sommer og varmt? Eller er det kanskje noen som aldri barberer seg? For ordens skyld; underlivet barberer jeg aldri...

Anonymkode: 0ec1f...ce5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke, med mindre jeg skal gå med bluse eller skjørt.

Tok hårene på leggene her om dagen, fordi jeg gikk med lave sokker og likte ikke at hårene på leggene var blitt så lange :) 

Anonymkode: 0d9e2...071

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer kjønnshår og hår under armer. Barberer ikke leggene. Legghårene mine er veldig lite synlige og veldig korte, så bryr meg ikke. 

Anonymkode: 6f6ef...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer meg ikke om vinteren, om jeg ikke skal noe som innebærer bruk av skjørt/kjole. 

Anonymkode: 8cfaa...15b

• Liker 2
Skrevet

latest?cb=20131107054306

Fruen min på vinteren.

• Liker 12
Skrevet

Jeg barberer meg ikke med mindre jeg skal gå i kjole eller singlet. Jeg gidder ikke å barbere meg når folk ikke skal se/ta på korppen min uansett... jeg plages ikke av håret mitt, det er en del av kroppen min.

• Liker 3
Skrevet

Like ofte på vinteren som på sommeren. Trener på vinterstid som på sommerstid, og da i shorts og sportsbh og vil ikke se ut som bildet over her :) 

• Liker 4
Skrevet

Jeg barberer ikke legger, lår, armer, mage, ingenting. Jeg barberer ikke fitta. Aldri gjort det. Jeg er naturlig. Om man barberer hele tiden blir det bare mer og mer. Har nesten ingen hår på kroppen i det hele tatt, det er nesten litt rart, eller nedentil er noe annet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer armhuler og underliv jevnlig hele året, men ikke like ofte som om sommeren. Barberer alltid hvis jeg skal noe spesielt, for jeg liker å føle meg fresh, og det gjør jeg av barbering. Dessuten syns jeg det er irriterende når håret blir langt på de stedene. Leggene barberer jeg kun hvis jeg skal noe spesielt, for de blir så tørre og irriterte. Jeg er 24 år og singel. Hvis jeg hadde hatt type hadde jeg nok barbert oftere, for det forventes jo nærmest av mannfolk i den alderen

Anonymkode: f478c...af5

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg barberer armhuler og underliv jevnlig hele året, men ikke like ofte som om sommeren. Barberer alltid hvis jeg skal noe spesielt, for jeg liker å føle meg fresh, og det gjør jeg av barbering. Dessuten syns jeg det er irriterende når håret blir langt på de stedene. Leggene barberer jeg kun hvis jeg skal noe spesielt, for de blir så tørre og irriterte. Jeg er 24 år og singel. Hvis jeg hadde hatt type hadde jeg nok barbert oftere, for det forventes jo nærmest av mannfolk i den alderen

Anonymkode: f478c...af5

Nettopp derfor er de IKKE er menn, men guttunger...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Barberer armhuler og underliv hele tiden, mest pga hygiene og lukt. Føler jeg blir fortere svett med hår under armene, og at det luketer mer. Leggene/lår/armer shaver jeg kun på sommeren

Anonymkode: 77b1f...565

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Barberer armhuler og underliv hele tiden, mest pga hygiene og lukt. Føler jeg blir fortere svett med hår under armene, og at det luketer mer. Leggene/lår/armer shaver jeg kun på sommeren

Armer? 

Anonymkode: 2d6f6...db7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar legger, armhuler og underliv hver dag hele året.

Anonymkode: 2b38a...2b7

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg barberer legger, under armene og underliv like ofte hele året. Ingen har sett meg naken på rundt 6mnd, men gjør det for min egen del! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barberer leggene kun på sommeren. Under armene har jeg så lite hår at der trenger jeg ikke barbere. Underliv, aldri.

Anonymkode: a06a5...d6a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg bare på leggene om jeg skal bruke kjole/skjørt, både vinter og sommer. (Med andre ord: sjeldent.)

Barberer armhulene regelmessig året rundt, men mye sjeldnere på vinteren.

Underliv barberes hipp som happ året rundt.

Anonymkode: 94b71...82e

• Liker 1
Skrevet

Har noen venninner som dropper å barberer legger og sånt. Jeg syns det stikker så når hårene vokser ut, så jeg føler meg bedre når jeg er barbert.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Armer? 

Anonymkode: 2d6f6...db7

Ja liker å barbere armene, syntes ikke det er fint med dunhår, bare personlig preferanse 😅 Også om sommern bruker jeg mye smykker/armbånd, sånn som lugger i småhår, så like greit å ta de bort på 3 sekunder 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja liker å barbere armene, syntes ikke det er fint med dunhår, bare personlig preferanse 😅 Også om sommern bruker jeg mye smykker/armbånd, sånn som lugger i småhår, så like greit å ta de bort på 3 sekunder 😅

Så mye styr og høvling... Nei, kjønnshår og armhår skal være der. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2018 den 10.06, AnonymBruker skrev:

Er det flere enn meg som lar være å barbere armhuler og legger når det ikke er sommer og varmt? Eller er det kanskje noen som aldri barberer seg? For ordens skyld; underlivet barberer jeg aldri...

Hva mener du skulle være ulikt fra sommer til vinter, Ts? :klo:

Barberer dere andre dere for andre mennesker enn dere selv? 

Jeg barberer meg for meg selv. Fordi jeg, personlig, hater å bli lugga under armene, på leggen eller i skrittet. Og lugging er det eneste reelle problemet med kroppshår. Alle som har fått dratt ut et hår i skrittet av trusestrikken, på leggen av strømpebuksa eller under armene av trenings-bhen ønsker å unngå det for all evig fremtid. Også vinterstid. :ler: 

Anonymkode: 31cf2...c1b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...