Gå til innhold

Plutselig mange km unna på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fra Tinder som jeg har blitt kjent med. Selvom vi snakker over sms og snap pleier jeg og sjekke hans tinder profil. 

Jeg vet han bor i Oslo og pleier å kun være 8-16 km unna meg.. men igår fant jeg at han plutselig er 400 km unna meg! Hvorfor? 

Kan dette være Tinder premium? Kan han være «passporting»? Skjønner meg ikke på passporting jeg ... Hans profil viser uansett alder, yrke og navn...

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er vel på ferie da...Eller passporting ja.

Anonymkode: 3be8f...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han passporter så må han virkelig være 400 km unna for å matche min lokasjon da. Men vi er jo ellers bare 10 km unna hverandre.. har jeg skjønt det riktig?  

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok bortreist.

passport fungerer slikt at hvis jeg som bor i Oslo setter på «passport»-funksjonen til feks Bergen, så får alle i Bergen opp meg, men det står jeg er 400km (eller hvor langt det er) unna

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være kort så har vi kjent hverandre en stund. Sisye snap fra han kom i går kl 16.00 hvor han for andre gang ønsket meg en fin dag. Og avstanden hans var fortsatt rundt 20 km heele gårsdagen men i morges ble den 400 km. Og han var online på whatsapp så sent som kl 04.00 ... 

Han sa jo ingenting om evt å ta seg igjen ennda en lang tur...

Hvordan bør jeg liksom formulere spørsmålet for jeg vil gjerne vite om han faktisk er i Bergen... 

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... men du kan legge han til på snap, så får du vite ganske eksakt hvor han er, mtp at det faktisk har blitt en stalking-app!:) 

Anonymkode: fa30c...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi... men du kan legge han til på snap, så får du vite ganske eksakt hvor han er, mtp at det faktisk har blitt en stalking-app!:) 

Anonymkode: fa30c...caa

Ja vi er bestiser på snap. Men dessverre får jeg ikke sett han for han har skjult seg.. eller finnes det andre måter? ;)

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi er bestiser på snap. Men dessverre får jeg ikke sett han for han har skjult seg.. eller finnes det andre måter? ;)

Anonymkode: c3ba1...0fc

Ja det finnes andre måter: Spør han direkte... Passporter du siden du plutselig blir 400km unna meg? Eller hva er greia... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ayurvedaa skrev:

Ja det finnes andre måter: Spør han direkte... Passporter du siden du plutselig blir 400km unna meg? Eller hva er greia... 

Ja sant.

Men jeg har for en uke siden konfrontert han før angående brukern... at jeg syntes han var litt stille og spurte han hvor mange han snakket med samtidig... og jeg ga beskjed om at hvis han er usikker på hva han vil ect så må jeg nesten bare la han gå. Vi har snakket om det og alt er fint. 

Så hvis jeg tar opp dette med 400 km er jeg redd for at han tror jeg stalker liksom. Men jeg bruker jo appen selv så det er bare et trykk unna for å se hans profil.. men vet ikke om det setter meg i godt lys hvis jeg spør han ang tinder igjen. 

For vi er jo ikke i et eksklusivt forhold enda men det er jo målet vårt underveis.... 

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja sant.

Men jeg har for en uke siden konfrontert han før angående brukern... at jeg syntes han var litt stille og spurte han hvor mange han snakket med samtidig... og jeg ga beskjed om at hvis han er usikker på hva han vil ect så må jeg nesten bare la han gå. Vi har snakket om det og alt er fint. 

Så hvis jeg tar opp dette med 400 km er jeg redd for at han tror jeg stalker liksom. Men jeg bruker jo appen selv så det er bare et trykk unna for å se hans profil.. men vet ikke om det setter meg i godt lys hvis jeg spør han ang tinder igjen. 

For vi er jo ikke i et eksklusivt forhold enda men det er jo målet vårt underveis.... 

Anonymkode: c3ba1...0fc

"Var inne å sjekket tinder her om dagen, og gikk på din profil bare for å kikke. Det har kommet opp et par ganger at du er 400km unna meg, hvor er du på reise da? Skulle likt å vært med"... Gjør deg litt dum.. Svarer han at det er noe feil eller at han bare skulle sjekke noe så betyr jo det at han ønsker å utforske horisonten - altså se om det er andre spennende damer der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ayurvedaa skrev:

"Var inne å sjekket tinder her om dagen, og gikk på din profil bare for å kikke. Det har kommet opp et par ganger at du er 400km unna meg, hvor er du på reise da? Skulle likt å vært med"... Gjør deg litt dum.. Svarer han at det er noe feil eller at han bare skulle sjekke noe så betyr jo det at han ønsker å utforske horisonten - altså se om det er andre spennende damer der ute...

Ja blir samme intro det med å kikke her om dagen hehe. Godt forslag. 

Men som en annen Kg bruker sa her inne så er det mer sannsynlig at han er på tur plutselig.. 

for hvis han hadde pasporterert så får alle i eks Bergen opp han men hans reelle avstand for Bergenvil være 400 km men for meg fortsatt være 10 km... 

men i dette tilfellet er det vist for MEG at han er 400 km så jeg tipper han IKKE pasporterer? 

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja blir samme intro det med å kikke her om dagen hehe. Godt forslag. 

Men som en annen Kg bruker sa her inne så er det mer sannsynlig at han er på tur plutselig.. 

for hvis han hadde pasporterert så får alle i eks Bergen opp han men hans reelle avstand for Bergenvil være 400 km men for meg fortsatt være 10 km... 

men i dette tilfellet er det vist for MEG at han er 400 km så jeg tipper han IKKE pasporterer? 

Anonymkode: c3ba1...0fc

Om han passporter er det jo bare han som kan svare på. Spør han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Ayurvedaa skrev:

Om han passporter er det jo bare han som kan svare på. Spør han!

Hvis svaret hans på det er ja, bør jeg fremdeles møte han om en uke? Eller skal jeg foreslå å møtes før det (søndag/mandag)? Eller skal jeg fjerne han helt. 

 

Anonymkode: c3ba1...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis svaret hans på det er ja, bør jeg fremdeles møte han om en uke? Eller skal jeg foreslå å møtes før det (søndag/mandag)? Eller skal jeg fjerne han helt. 

 

Anonymkode: c3ba1...0fc

for guds skyld bestem dette selv. Folket her inne er ikke dine foresatte.

Endret av mann20
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...