Ny Bruker Skrevet 9. mars 2018 #1 Skrevet 9. mars 2018 Har noen av dere blitt oppringt angående barneklær i barnehagen? Noe vits i å skrive nummeret der eller er det bare nok med barnets navn?
Cascol Skrevet 9. mars 2018 #2 Skrevet 9. mars 2018 Det er praktisk med telefonnummer om klær/saker kommer bort andre steder enn i barnehagen. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Jeg jobber et sted der folk ofte glemmer igjen ting, og hvis det står telefonnummer prøver vi alltid å ringe/sende melding hvis det er snakk om dyre ting. Anonymkode: 1221c...add 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Ikke i barnehagen nei, men har hatt god nytte av det to ganger ellers. En gang la sønnen min igjen jakka si i en butikk i dyreparken da han skulle prøve en genser. Ble oppringt før vi hadde gått 500 meter. Det var favorittjakka, så det var veldig greit å få den igjen. En annen gang klarte han ikke å låse seg inn da han kom hjem fra skolen før oss. Telefonen hans lå inne og han kunne ikke nummeret vårt, men fikk en nabo til å ringe nummeret som stod på klærne. Anonymkode: 5c43e...dc0 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #5 Skrevet 9. mars 2018 Det var svært nyttig den gangen jeg traff et barn som hadde kommet seg bort fra foreldrene sine i en fornøyelsespark. Anonymkode: 8f173...337 1
Ulrikke Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Jeg bestilte ofte to typer navnelapper. En med bare navn på (kommer jo an på hvor mange som heter det samme om man må ha fullt navn eller bare fornavn osv) og en med telefonnummer. De med barne fornavn kunne jeg bruke på matbokser i barnehagen, på feks bøker som var med i barnehagen osv. De med telefonnummer brukte jeg på yttertøy, sko, skøyter/ski/akebrett/sparkesykkel osv som var med andre steder. Jeg har fått igjen sko på den måten (ungen gikk på svømming, det sto et par like sko dere, så da mitt barn gikk tok hun en av sitt par og en av det andre paret, det andre paret var ikke merket men mor til det andre barnet ringte meg fordi våre var merket). Yttertøy kan glemmes igjen ute, det samme kan skje med uteleker. Jeg tror ikke jeg har mistet noen ting på denne måten, faktisk. Jeg har til og med fått sms fra noen som lurte på om jeg savnet ei jakke (som da var arvet av datteren til ei venninne av meg, så jeg måtte ringe henne og spørre om hun savnet jakka ) I tillegg er det lett for andre å hjelpe barnet dersom det skulle komme bort fra deg et sted dersom barnet vet at telefonnummeret står i jakka, for eksempel... Jeg syntes det var veldig praktisk med begge deler, men jeg har definitivt hatt nytte av de med telefonnummer på ja! 1
solmåneogstjerner Skrevet 9. mars 2018 #7 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har noe lignende som den over. Lapper med bare barnas fornavn pluss noen andre med kun etternavn og telefonnummer. De siste bruker jeg i klær som jeg vet de andre barna kommer til å arve. Da slipper jeg å merke På nytt når nestemann overtar. På noen ting bruker jeg to lapper, en med fornavn og en med etternavn og telefonnummer.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 ''Hva er det merkeligste som har skjedd deg på et ons'' I skrivende stund er det 556 kommentarer. Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen ønsker å brette ut sexlivet sitt foran 80.000 andre mennesker. Anonymkode: 8f173...337
solmåneogstjerner Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: ''Hva er det merkeligste som har skjedd deg på et ons'' I skrivende stund er det 556 kommentarer. Jeg klarer ikke forstå hvorfor noen ønsker å brette ut sexlivet sitt foran 80.000 andre mennesker. Anonymkode: 8f173...337 Nei si det. Men relevansen til navnelapper klarer jeg ikke å se... 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Nei si det. Men relevansen til navnelapper klarer jeg ikke å se... Beklager så mye, den skulle i hønehjørne-tråden. Anonymkode: 8f173...337 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 Er det noen vits i å ikke ha det? Har blitt oppringt av andre foreldre som har funnet plagg i skolegården/på lekeplassen. Fint det. Nå når de er litt større, finner barna fram nummeret mitt enkelt der når de skal be en annen voksen ringe (for å høre om det passer å bli med hjem eller noe). Anonymkode: 25132...dbf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 Jeg får ofte tur i et område hvor skoler og barnehager går. Der er det en bålplass. Nesten hver uke ligger det noen votter, jakker eller matbokser i lavvoen. Dersom det står tlf. nr. ringer jeg allrid og sier hvor det kan finnes. Dersom det er dyre ting tar jeg det med hjem slik at ingen andre tar det. Mange har kommet og hentet det strålende fornøyd. Anonymkode: f1758...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå