Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg er på utkikk etter spennende, unormale og ekstraordinære historier å skrive om. Det kan være alt fra noe unormalt du har opplevd, conspiracy theories, noe du har holdt hemmelig og ønsker å fortelle, "rare" hobbyer eller fetisjer, eller andre ting du har på hjertet. Hva som helst!

Du må gjerne stille til intervju for å få bedre innblikk i din historie. Dette kan selvfølgelig være anonymt.  

Ta kontakt hvis du er interessert. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det heter konspirasjonsteorier på norsk, ikke conspiracy theories. Beklager altså, men innblanding av engelsk i norsken ser så vanvittig useriøst ut. Men norsk er kanskje ikke kult nok? 

Ellers høres prosjektet ditt interessant og kult ut, men vil du virke seriøs, hold deg til ett språk. Bare et råd, jeg mener det ikke slemt. :) 

Anonymkode: c9eb1...58a

• Liker 2
Skrevet

Stille til intevju så jeg skulle få bedre innblikk i min historie? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, TS, du får løse idétørken din på andre måter enn å berike deg på fremmede menneskers liv. Folk kan fortelle historiene sine selv.

Hvis du ikke er frilansjournalist eller forfatter med en fantasi om sensasjonsoppslag, så er du bare nysgjerrig og ute etter å grave i andres privatliv etter "unormale og rare" hendelser, hobbyer, fetisjer.

Det er grunn til å lure på hvorfor du skal det.

Anonymkode: d607b...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...