SunnivaOslo Skrevet 11. mars 2018 #21 Skrevet 11. mars 2018 Parmaskinke,Ruccola,skivet pære, skivet parmesan,skivet cherrytomater og pinjekjerner. Chevre,mozzarella,salchica,honning og hakket kalmataoliven. Fetaost,hakkede grønne og sorte oliven,spinat,harissa,bladpersille og granateple. Strimlet kylling,peanøtter,koriander,rød og grønn chili og lime.
Gjest Dorey Skrevet 12. mars 2018 #22 Skrevet 12. mars 2018 Godt å se at denne tråden er helt fri for tykkbunnet pizza med kjøttdeig og Norvegia!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #23 Skrevet 12. mars 2018 Tynn, grov bunn er viktig! Jeg forsteker for å få en sprø bunn. Alt 1: Blåmuggpizza Hvit saus: 1/2 boks creme fraiche, 1/2 finhakket chilli, 2-3 fedd finhakket hvitløk, en neve finhakket basilikum, salt og pepper Topping: Mozzarellaost, cherrytomater delt i to, pinjekjerner, spekeskinke. Toppes med ruccola, blåmuggost og nykvernet pepper etter steking (blåmuggen kan du også legge på før hvis gravide skal spisen den feks) Alt 2: Skavpizza Hvit saus: 1/2 boks creme fraiche, 1/2 finhakket chilli, 2-3 fedd finhakket hvitløk, saften av en halv lime, ca 1/2 pose tørket timian, salt og pepper Topping: Sopp (champignon, aroma og kantarell funker bra), reinsdyrskav/lammeskav/elgskav (stekt i panna på forhånd for å redusere steketid), rødløk i ringer, mozzarella, tyttebær / rips / granateple, brie. Skvis lime over etter steking og ha over nykvernet pepper. Anonymkode: aa1b6...cf2
Wenda Skrevet 12. mars 2018 #24 Skrevet 12. mars 2018 Tynn bunn med creme fraiche, hvitløk, kyllingstrimler og bacon. Strør over finhakket koriander etter steking 👌
Olava Skrevet 12. mars 2018 #25 Skrevet 12. mars 2018 Nå ble jeg skikkelig sulten må nok screenshote noen av disse oppskriftene her så jeg har dem på lager når jeg først skal lage pizza Jeg pleier å gjøre det veldig enkelt. Har på peppes pizza sausen, for den syns jeg er god. Så har jeg på mozzarella, masse løk, paprika og mais. Noen syns kanskje det høres stusselig ut, men det blir fantastisk god smak på pizzaen. Spiser gjerne med rømme på toppen, og salat ved siden av, da er det perfekt
Gjest O.G. Skrevet 29. mars 2018 #26 Skrevet 29. mars 2018 Liker den best helt enkel med pølse, tomatsaus, løk, hvitløk og mega ostelokk.
AnonymBruker Skrevet 18. april #28 Skrevet 18. april Tynn bunn, tine krydderost som saus, spekeskinke, rødløk, cherrytomater, ost, pinjekjerner og ruccola på toppen etter steking👌🏼 Anonymkode: 8ab04...681
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå