Gå til innhold

Din beste hjemmelaget pizza :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Parmaskinke,Ruccola,skivet pære, skivet parmesan,skivet cherrytomater og pinjekjerner.

Chevre,mozzarella,salchica,honning og hakket kalmataoliven.

Fetaost,hakkede grønne og sorte oliven,spinat,harissa,bladpersille og granateple.

Strimlet kylling,peanøtter,koriander,rød og grønn chili og lime.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dorey
Skrevet

Godt å se at denne tråden er  helt fri for tykkbunnet pizza med kjøttdeig og Norvegia! 

AnonymBruker
Skrevet

Tynn, grov bunn er viktig! Jeg forsteker for å få en sprø bunn.

Alt 1: Blåmuggpizza

Hvit saus: 1/2 boks creme fraiche, 1/2 finhakket chilli, 2-3 fedd finhakket hvitløk, en neve finhakket basilikum, salt og pepper

Topping: Mozzarellaost, cherrytomater delt i to, pinjekjerner, spekeskinke. Toppes med ruccola, blåmuggost og nykvernet pepper etter steking (blåmuggen kan du også legge på før hvis gravide skal spisen den feks)

Alt 2: Skavpizza

Hvit saus: 1/2 boks creme fraiche, 1/2 finhakket chilli, 2-3 fedd finhakket hvitløk, saften av en halv lime, ca 1/2 pose tørket timian, salt og pepper

Topping: Sopp (champignon, aroma og kantarell funker bra), reinsdyrskav/lammeskav/elgskav (stekt i panna på forhånd for å redusere steketid), rødløk i ringer, mozzarella, tyttebær / rips / granateple, brie. Skvis lime over etter steking og ha over nykvernet pepper. 

Anonymkode: aa1b6...cf2

Skrevet

Tynn bunn med creme fraiche, hvitløk, kyllingstrimler og bacon. Strør over finhakket koriander etter steking 👌

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig sulten :spise: må nok screenshote noen av disse oppskriftene her så jeg har dem på lager når jeg først skal lage pizza :) 

Jeg pleier å gjøre det veldig enkelt. Har på peppes pizza sausen, for den syns jeg er god. Så har jeg på mozzarella, masse løk, paprika og mais. Noen syns kanskje det høres stusselig ut, men det blir fantastisk god smak på pizzaen. Spiser gjerne med rømme på toppen, og salat ved siden av, da er det perfekt :) 

• 3 uker senere...
Skrevet

Liker den best helt enkel med pølse, tomatsaus, løk, hvitløk og mega ostelokk.

• 8 år senere...
Skrevet

Tomatpuré kjøttdeig mais sopp paprika og ost 😀

AnonymBruker
Skrevet

Tynn bunn, tine krydderost som saus, spekeskinke, rødløk, cherrytomater, ost, pinjekjerner og ruccola på toppen etter steking👌🏼

Anonymkode: 8ab04...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...