Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Veit ikkje heilt om eg tør, men har utrooolig lyst å bestille fly-billettar til London, og ordne ein fotball-weekend for meg og kjærasten min... (i bursdagsgåve til han altså..) Berre eg greier å finne ut av når laget hans spelar kamp... Men treng litt hjelp her då.. Hehe.... Er det nokon som veit om plassar det er ålreit å overnatte i London? Er det dyrt å sove på hotell der eller? Vi kan godt sove på pensjonat, eller liknande også altså... Er det langt til Southampton frå London?
Gjest annema Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Veit ikkje heilt om eg tør, men har utrooolig lyst å bestille fly-billettar til London, og ordne ein fotball-weekend for meg og kjærasten min... Klart du tør, blir sikkert en fin opplevelse. Men treng litt hjelp her då.. Hehe.... Er det nokon som veit om plassar det er ålreit å overnatte i London? Er det dyrt å sove på hotell der eller? Vi kan godt sove på pensjonat, eller liknande også altså... Kanskje du kan finne et hotell her? Er det langt til Southampton frå London? Iflg. denne linken er det ca. 13 mil. Har bare vært innom for å korte ned linkene litt. Newt-moderator
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Takk skal du ha! Var ikkje så enkelt dette men.... Dersom vi bur i London, blir det langt å reise til Southampton for å gå på kam då, syns du? Burde vi bud i Southampton kanskje? Uff, eg er så utruleg usikker, men har så lyst å få til dette!!!
Shoegal Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 hvis du skal ha bra og relativt rimelig hotell i London, er www.tradehouse.no noe du bør se nærmere på. Skal snart til London selv, og har bestilt gjennom disse nå og tidligere, og har vært veldig fornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Vil tippe det er ca. 2,5 h med buss fra London til Southampton. Sjekk på www.nationalexpress.com Tar kortere tid med tog, men tror det er dyrere. Tror jeg ville vurdert å bestille ene overnattingen i Southampton, ettersom det er ett stykke å reise. Men om dere helst vil være i London går det greit med dagstur.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Oj, tradehouse var billig altså!!! No har eg bestil flyturen, skal kikke rundt litt meir etter overnatting, og så blir det tur på oss! Hihi... Nokon som har tips til korleis eg kan presentere gåva? Eg får ingen billettar i posten før bursdagen hans, men bør jo lage ein artig vri av det heile! hehe...-
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Sjekk også www.lastminute.com Der er det en del bra tilbud www.travelstay.com men obs på at prisene er per person. Mm du er tidlig ute er det billig på www.travelodge.com også. Du kan jo kjøpe en reisebok om London f.eks...kanskje pakke den inn i ett skjerf fra favorittlaget. :-)
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #8 Skrevet 17. februar 2005 det går veldig kjapt med tog i storbritannia! 4,5 timer fra edinburgh til london...
Gjest annema Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 Nokon som har tips til korleis eg kan presentere gåva? Eg får ingen billettar i posten før bursdagen hans' date=' men bør jo lage ein artig vri av det heile! hehe...-[/quote'] Så fint du har bestemt deg. Hva med å kjøpe ei reisehåndbok om London og legge billettene inni? Jeg gjorde deg en gang, om enn med annet reisemål.
Rio Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 Jeg fant noen billige pakketurer til london på prisma.no en gang.
Olifant Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Veslo, send meg en PM hvis du trenger mer tips om hotell i London!
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2005 #12 Skrevet 18. februar 2005 Det var ein god idè! Åh, eg gledar meg sånn eg no!!! dette blir bra, altså!!! Eg har sendt deg PM Tomias...
Gjest annema Skrevet 18. februar 2005 #13 Skrevet 18. februar 2005 Det var ein god idè! Åh, eg gledar meg sånn eg no!!! dette blir bra, altså!!! Det er så koselig å lese svarene dine Veslo, du er så positiv at man ikke kan la være å bli glad.
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2005 #14 Skrevet 18. februar 2005 Det er så koselig å lese svarene dine Veslo, du er så positiv at man ikke kan la være å bli glad. Så kjekt å høre at eg kan spre litt glede!!!! Eg blir jo glad for svarene, så då må eg jo uttrykke det slik også. London blir bra! Hehe... Nokon som vil foreslå ting eit ungt, forelska par må få med seg av severdighetar og opplevingar på ein London-weekend?
Lassie Skrevet 19. februar 2005 #15 Skrevet 19. februar 2005 Billig, helt greit, og ikke langt fra sentrum; London House Hotel ved Bayswater. Helt greit hostel, jeg trives iallfall godt der!
Shoegal Skrevet 20. februar 2005 #16 Skrevet 20. februar 2005 hvis ikke dere er kjent i byen fra før, og i tillegg bare har en langweekend til disposisjon, så tror jeg jeg ville tatt en tur med de røde sightseeing-bussene. da får du sett det du "bør" se, også kan dere evt se nærmere på noen ting når dere får et inntrykk av hva det er. sjekk åpningstider på diverse markeder, alltid gøy å få med seg. ellers er et av mine beste tips - når man begynner å få vondt i føttene av gåing og shopping - å ta en båttur på thempsen(herregud hvordan staves det egentlig??! :oops: ). god avslapning, samtidig som du får sett ting fra en litt annen vinkel. ps husk å beregne veldig godt med tid på kampdagen! alltid masse kø, både til og fra kampen. gjelder spesielt kollektivtrafikken!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå