AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Hva skyldes dette? de sa han hadde vokst ganske fort. han var 800 gram (!!) og på ulike nettsider så står det at babyene ca er 600 gram i uke 24.. Kan de plutselig bli så store??? Anonymkode: de12c...e7f
Tonio Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Det er bare en estimering, altså kan den være veldig feil. På forskjellige nettsider får man ganske varierende tall, og jeg ville vært forsiktig med å stole på det. Så sant du kun fikk beskjed om at han hadde vokst ganske fort, og ikke at det du må gjøre noe spesielt eller slikt, ville jeg tatt det med ro. Noen fostre vokser i puljer, andre jevnt.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 43 minutter siden, Tonio skrev: Det er bare en estimering, altså kan den være veldig feil. På forskjellige nettsider får man ganske varierende tall, og jeg ville vært forsiktig med å stole på det. Så sant du kun fikk beskjed om at han hadde vokst ganske fort, og ikke at det du må gjøre noe spesielt eller slikt, ville jeg tatt det med ro. Noen fostre vokser i puljer, andre jevnt. ja hun sa jeg skulle ta vekten med en klype salt. Men at han hadde vokst ganske fort. Hun sa ikke noe mer ut ifra det. Så kanskje det ikke er så krise likevel da Anonymkode: de12c...e7f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 Jeg var på vekstkontroll da jeg var 24+3, han ble da estimert til 800g. Jeg fikk beskjed at det var helt fin vekst. Anonymkode: e1d12...b7b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Jeg ble estimert før fødsel til å få baby på -25% - hun var +25%.. Så de kan måle ganske feil! Anonymkode: d8514...0c2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på vekstkontroll da jeg var 24+3, han ble da estimert til 800g. Jeg fikk beskjed at det var helt fin vekst. Anonymkode: e1d12...b7b 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble estimert før fødsel til å få baby på -25% - hun var +25%.. Så de kan måle ganske feil! Anonymkode: d8514...0c2 jøss.. jeg er 24+1 i dag og hun nevnte 820 gram eller noe. jeg føler meg mer trygg på tidlig ultralyd termin i uke 6, 8 og 11 da skal jeg i dag være 24+6. ble satt noen dager tilbake på oul. hun sa jeg måtte sjekke meg for svangerskapsdiabetes. er ikke direkte overvektig men har noen kg ekstra, er veldig lav. Anonymkode: de12c...e7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå