Gå til innhold

Menssmerter men ikke mensen??

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tok gravid-test idag' date=' den var negativ. Skal prøve igjen på søndag. Hvis den fortsatt er negativ da så drar jeg til legen for å finne ut hva det kan være.[/quote']

Åssen gikk det? Fortsatt like negativt, og evt. ringt legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fortsatt like negativt. Har ikke rotet meg til legen enda. Skal si fra hvordan det gikk når jeg har vært der :)

Skrevet

Hadde legetime idag - fikk typisk nok mensen i dag morgest :P:roll: men dro til legen likevel for sikkerhets skyld. Han fant ikke noe galt med meg, sa at mensen sikkert bare hadde hengt seg opp.

De har tatt hormonprøver tidligere i år og de var normale.

Er frisk som en fisk og ikke gravid.

Skrevet

Okei, veit ikke om du synes det var fint eller ikke, men lykke til om du prøver å bli gravid :) (og bra at alt var i orden!!)

Skrevet

Jeg får menssmerter når jeg har eggeløsning.

Men det varer jo ikke over flere uker... :wink:

Skrevet
Okei' date=' veit ikke om du synes det var fint eller ikke, men lykke til om du prøver å bli gravid :) (og bra at alt var i orden!!)[/quote']

Takk :)

Først hadde jeg helt gravid-angst og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... men så ble jeg nesten litt skuffet da jeg fant ut at jeg ikke var gravid :roll: Prøver ikke aktivt, men har vel egentlig litt lyst på en liten en innerst inne da :wink:(er det rart menn synes vi er kompliserte?? :ler: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk mensmerter og hadde de en uke, så fikk jeg mensen med menssmerter og nå to uker etter har jeg fortsatt mensmerter. Så.. Du er ikke den eneste.

Skrevet

Godt å vite at jeg ikke er den eneste med rar mensen :)

• 7 år senere...
Gjest Charlotte
Skrevet

Har hatt Mensen smerter i 3 dager, snart 4 og

Har ikke fått Mensen!

• 3 måneder senere...
Gjest Linda
Skrevet

Har så og si nettopp hatt mensen,kansje 14 dager siden.Og nå først får jeg menssmerter og sånn slim nedentilg.(beklager detaljer)..Skjønner ikke en dritt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt varierende grad av mens-lignende-smerter i to år. Blir gal snart! Legene finner ingenting galt, men nå skal jeg tilbake igjen om to-tre uker for jeg nekter å tro at det ikke finnes en årsak til så langvarige smerter som tydeligvis ikke gir seg. Går i tillegg på p-piller.

Anonym poster: f692640382fc2e734f6f0c88827060a4

• 3 år senere...
Skrevet

Hei. Noen som veit hva mensenmurringer kan være uten at det er mensentid ? I dag tidlig begynte det og nå på skrivende punkt så har jeg det. Hva kan det være ? Er det sånn når man har eggløsning f.eks ? Aldri kjent eggløsning før. 

Anonymkode: d8298...fb9

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Noen som veit hva mensenmurringer kan være uten at det er mensentid ? I dag tidlig begynte det og nå på skrivende punkt så har jeg det. Hva kan det være ? Er det sånn når man har eggløsning f.eks ? Aldri kjent eggløsning før. 

Når jeg har eggløsning så stikker det voldsomt i den ene siden, men jeg kjente ikke eggløsning før etter at jeg hadde fått første barnet.  

Kan du være i hormonell ubalanse?  Jeg har ikke hatt mensen på 3,5 mnd og har derfor av og til mensmurringer. Hver gang tror jeg mensen kommer, men nei. Tror det er pga kroppen "prøver" å komme i gang, men ikke får til. Uten at jeg kan si for sikkert hva det kommer av. 

Edit: Kan selvsagt også være graviditet, så hvis mensen er forsinket og du likevel har murringer så brgynn med å ta en test. 

Endret av Teriyaki
Skrevet

Ja det kan jo være eggløsning. Er vel ca 2 uker til jeg skal ha mensen. Jeg er forsovet nybakt mamma. Sønnen min er 9 mnd nå. Før han kom i magen min spontanaborterte jeg 2 ganger på 3 mnd. Brått var jeg gravid med sønnen min og han satt.. dvs at jeg ikke hadde mensen på 1 år ca. Så litt uregelmssig har det vært. Ang graviditet nå er ikke mulig da jeg er alenemor og ikke seksuell aktiv. Har hatt sex 1 gang men tok angrepille og har hatt mensen etter det sånn sett. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det kan jo være eggløsning. Er vel ca 2 uker til jeg skal ha mensen. Jeg er forsovet nybakt mamma. Sønnen min er 9 mnd nå. Før han kom i magen min spontanaborterte jeg 2 ganger på 3 mnd. Brått var jeg gravid med sønnen min og han satt.. dvs at jeg ikke hadde mensen på 1 år ca. Så litt uregelmssig har det vært. Ang graviditet nå er ikke mulig da jeg er alenemor og ikke seksuell aktiv. Lang og urellevant histore.

Har hatt sex 1 gang men tok angrepille og har hatt mensen etter det sånn sett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...