Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Tenkte det kunne være interresant å høre hva dere forskjellige brudene gleder dere aller aller mest til på bryllupsdagen... Jeg gleder meg aller mest til når pappa og jeg kommer inn i kirken og ser Lars stå der oppe i sjakketten sin. Er sikker på at tårene mine kommer til å strømme!! Får helt gåsehud av bare tanken. Selvfølgelig gleder jeg meg til hele dagen, men nå var det jo snakk om det jeg gleder meg ALLER mest til. Gleder meg til å høre deres gledelser... Klem
Annie78 Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Jeg er helt enig med deg, jeg... Jeg gleder meg og aller mest til å gå sammen med pappa opp midtgangen i kirka og se min kjære stå der oppe.... Tror resten blir bra, men dette gleder jeg meg ALLER mest til!!!!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Det er et høydepunkt denne dagen (er også ordentlig pappajente). En annen ting jeg gleder meg MASSE til er å kysse ektemannen min på slutten av vielsen...
Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Det er et høydepunkt denne dagen (er også ordentlig pappajente). En annen ting jeg gleder meg MASSE til er å kysse ektemannen min på slutten av vielsen... ja jeg og! Jeg og!
anyvold Skrevet 15. februar 2005 #6 Skrevet 15. februar 2005 HUff nei.. det var et vanskelig spørsmål... Gleder meg til å se min kjære. Gleder meg til det øyeblikket vi sier ja til hverandre. Gleder meg til å høre sangen jeg har valgt under vielsen. Gleder meg til middagen. Gleder meg til kakene. Gleder meg til kameratene til min kjære skal synge, for de er så flinke! Gleder meg til dagen er over og vi skal på et "hemmelig" hotell.. Klarer ikke velge... Hvis jeg MÅ tror jeg det blir når vi sier JA
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 #7 Skrevet 15. februar 2005 Å ja! Det store høydepunktet må være når jeg går opp kirkegulvet med pappaen min, og ser min flotte kjæreste stå der så kjekk, klar til å bli mannen min!!! Og så gleder jeg meg til å si: JA!, og få et JA!...samt å kysse for første gang som mann og kone! :kysse:
Gjest Principessa Skrevet 15. februar 2005 #8 Skrevet 15. februar 2005 ...ja det blir nesten som å kysse første gang på nytt... aahh så romantisk!!
kristine75 Skrevet 15. februar 2005 #9 Skrevet 15. februar 2005 det må være når vi sier ja til hverandre
Miori Skrevet 15. februar 2005 #10 Skrevet 15. februar 2005 jeg gleder meg mest til å gå se mannen min i kirken.. Kommer til å grine som en foss av glede.... Dessuten gleder jeg meg til å holde tale og til den første natta som herr og fru! Selvsagt også til de rugende ;JA´ene, og til sangene vi har valgt til bryllupet...
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #11 Skrevet 15. februar 2005 Jeg gleder meg også mest til å komme inn i kirken og se min kjære stå der fremme i kjole og hvitt. Hele vielsen blir jo et stort høydepunkt som jeg virkelig ser frem til. Når vi gir hverandre vårt ja, setter på ringer og kysser for første gang som mann og kone Gleder meg også til middagen og forhåpentligvis mange koselig taler. Og selvfølgelig til festen, dansen og kakene og feire vår kjærlighet sammen med alle de jeg er glad i!
Calla Skrevet 15. februar 2005 #12 Skrevet 15. februar 2005 Gleder meg også utrolig til å gå opp midtgangen og se min kjære.... vi kommer nok begge til å felle noen tårer... Hva jeg gruer meg mest til deriomot er å ligge i timesvis å prøve å sove kvelden før!
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 #14 Skrevet 15. februar 2005 Hva jeg gruer meg mest til deriomot er å ligge i timesvis å prøve å sove kvelden før! Eller, så morsomt er det vel ikke...for du har jo helt rett, kommer ikke til å få et minutt på øyet! :oops:
Snutus Skrevet 15. februar 2005 #15 Skrevet 15. februar 2005 Det er vanskelig å plukke ut noe. Jeg gleder meg til alt, men turen opp kirkegulvet kommer nok til å bli flott. Gleder meg også veldig til vi sier JA
Arkana Skrevet 15. februar 2005 #16 Skrevet 15. februar 2005 Jeg gleder meg til å samle familiene våre til et helt spesielt øyeblikk i livet.
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #17 Skrevet 16. februar 2005 Jeg gleder meg mest til: - å komme opp kirkegulvet og se min kjære og at min kjære ser meg - at Morning has broken blir sunget i kirken :oops: - at familie og venner fra begge sider treffer hverandre og får se stedet der mannen min er fra
Huldra:) Skrevet 16. februar 2005 #18 Skrevet 16. februar 2005 Er enig med dere. Å komme opp kirkegulvet blir definitivt et av høydepunktene. Gleder meg også masse til talen fra brudgommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå