AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Ja nå lurer jeg veldig på hva damer tror selv at menn setter pris på seksuelt og i forhold? Jeg tror mange norske damer ikke skjønner essensen av hvordan få en mann lykkelig og dermed bedre selv. Er så mange "kalde" forhold uten genuin romantikk og lidenskap. Anonymkode: c831b...9d8 2
Gjest hind Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Det har du nok rett i, og det er akkurat det samme motsatt vei også. Mange menn skjønner lite av eller bryr seg lite om hva kvinner trenger og ønsker seg. Få av oss er superflinke til å sette oss inn i hvordan mennesker av det motsatte kjønn tenker og fungerer. Det blir lett til at vi lar våre egne meninger og preferanser være fasiten, og da går det som det går. Det er ikke så rart at vi gjør det da, for det finnes jo ikke en måte som funker for alle menn og en som sender alle kvinner til sexhimmelen. Kommunikasjon er tingen! Vi må snakke med og lytte til hverandre hvis sexlivet skal bli optimalt for begge partene i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, hind skrev: Det har du nok rett i, og det er akkurat det samme motsatt vei også. Mange menn skjønner lite av eller bryr seg lite om hva kvinner trenger og ønsker seg. Få av oss er superflinke til å sette oss inn i hvordan mennesker av det motsatte kjønn tenker og fungerer. Det blir lett til at vi lar våre egne meninger og preferanser være fasiten, og da går det som det går. Det er ikke så rart at vi gjør det da, for det finnes jo ikke en måte som funker for alle menn og en som sender alle kvinner til sexhimmelen. Kommunikasjon er tingen! Vi må snakke med og lytte til hverandre hvis sexlivet skal bli optimalt for begge partene i et forhold. Ja helt enig. Får en følelse av nordmenn er veldig egoistiske der mye handler om meg, meg og meg. Tror samfunnet vi lever i og tidsklemma gjør at forholdene dør ut. Folk har ikke overskudd til å yte ekstra service til partner. Familiene går også i oppløsning. Tror en av tingene som ødelegger er at begge parter i et forhold skal jage karriere og slitsomme jobber. Dette tror jeg ikke er mulig hvis man skal ha et lykkelig og harmonisk forhold og barn i tillegg. Hadde gjerne vært litt fattigere og heller hatt bedre tid til å pleie forhold og sex enn motsatt. Trist at det har blitt sånn i Norge. Anonymkode: c831b...9d8 7
Teo Skrevet 28. mars 2018 #4 Skrevet 28. mars 2018 Mye enig i det dere skriver. Er selv i et forhold der alt er bra, men savner litt lekenhet og utforsking når det gjelder sex. Vi sliter litt med å prate om sex og lek også, virker som hun synes det er litt tabu og skamfult. Noen som har noen råd eller erfaring med hvordan få til å snakke om sex og ønsker...?
Cuorepesante Skrevet 29. mars 2018 #5 Skrevet 29. mars 2018 Kommer jo an på om det er snakk om forhold eller et ligg, men for et forhold tror jeg menn ønsker seg: - ei avslappa dame som skaper mer god stemning enn dårlig stemning - ei som er snill og omtenksom - humor og selvironi - ei som er sosialt oppegående - ei som har egne interesser og hobbyer slik at begge parter kan tutle litt på med sitt hver for seg (les ikke needy) - ei som er intelligent nok til å utfordre ham - ei som bryr seg nok om eget utseende til at hun ikke ser ut som et takras. - ei som er leken og åpen for å prøve nye ting i senga - ei som er psykisk i vater og klarer å beherske følelsene sine det meste av tiden Kan hende jeg har glemt noe, men jeg tror disse punktene er sentrale for de fleste. 4
lyx22 Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 På 7.3.2018 den 17.30, AnonymBruker skrev: Ja nå lurer jeg veldig på hva damer tror selv at menn setter pris på seksuelt og i forhold? Jeg tror mange norske damer ikke skjønner essensen av hvordan få en mann lykkelig og dermed bedre selv. Er så mange "kalde" forhold uten genuin romantikk og lidenskap. Anonymkode: c831b...9d8 damer her på kg tror menn vil ha dem fordi dem har mastergrad. tvert imot, menn bryr seg ikke om utdanningen din eller status vær slank, ha sprettrumpe, fine pupper, langt hår, pent ansikt og god personlighet så er du god knall 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 1 minutt siden, lyx22 skrev: vær slank, ha sprettrumpe, fine pupper, langt hår, pent ansikt og god personlighet så er du god knall Kall meg gjerne desperat (32 år gammel, mann), men det holder i massevis for min del. Anonymkode: 9ebc9...efa 3
lyx22 Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kall meg gjerne desperat (32 år gammel, mann), men det holder i massevis for min del. Anonymkode: 9ebc9...efa kan godt hende du er desperat....eller kanskje bare ikke bryr deg der du er i livet... ikke alle som kan velge og må nøye seg med det de får Endret 29. mars 2018 av lyx22 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 4 minutter siden, lyx22 skrev: kan godt hende du er desperat....eller kanskje bare ikke bryr deg der du er i livet... ikke alle som kan velge og må nøye seg med det de får Vi har noe som heter skilsmisse i dag. Ingen som tvinger noen til samliv. Alle kan bryte når de selv vil. Ja, jeg er fornøyd bare hun har et ansikt som lyser opp dagen min og en personlighet som gjør meg glad. Jeg tar ikke til takke med mindre, men det tar jeg mer enn gjerne til takke med. For jeg er desperat. Anonymkode: 9ebc9...efa 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #10 Skrevet 29. mars 2018 8 timer siden, Teo skrev: Mye enig i det dere skriver. Er selv i et forhold der alt er bra, men savner litt lekenhet og utforsking når det gjelder sex. Vi sliter litt med å prate om sex og lek også, virker som hun synes det er litt tabu og skamfult. Noen som har noen råd eller erfaring med hvordan få til å snakke om sex og ønsker...? slå av pc og tv, gjør praktiske ting sammen. La hjemmet være en oase for fred, planlegg sammen turer. Dermed er dere i sentrum for begivenhetene. Anonymkode: bca59...862 1
Skorstein Skrevet 29. mars 2018 #11 Skrevet 29. mars 2018 På 7.3.2018 den 17.30, AnonymBruker skrev: Ja nå lurer jeg veldig på hva damer tror selv at menn setter pris på seksuelt og i forhold? Jeg tror mange norske damer ikke skjønner essensen av hvordan få en mann lykkelig og dermed bedre selv. Er så mange "kalde" forhold uten genuin romantikk og lidenskap. Anonymkode: c831b...9d8 Ja det er sant det. Synes alle forhold skulle blitt mer lidenskapelig jo lenger man var sammen. For min del blir den det. Synes bli kjent delen og forelskelsen er slitsom og krevende. Liker det litt mer stabilt, dypt og rolig. Og når man har vært et par i mange år så blir det for lite lidenskap og altfor kjølig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #12 Skrevet 29. mars 2018 1 time siden, Cuorepesante skrev: Kommer jo an på om det er snakk om forhold eller et ligg, men for et forhold tror jeg menn ønsker seg: - ei avslappa dame som skaper mer god stemning enn dårlig stemning - ei som er snill og omtenksom - humor og selvironi - ei som er sosialt oppegående - ei som har egne interesser og hobbyer slik at begge parter kan tutle litt på med sitt hver for seg (les ikke needy) - ei som er intelligent nok til å utfordre ham - ei som bryr seg nok om eget utseende til at hun ikke ser ut som et takras. - ei som er leken og åpen for å prøve nye ting i senga - ei som er psykisk i vater og klarer å beherske følelsene sine det meste av tiden Kan hende jeg har glemt noe, men jeg tror disse punktene er sentrale for de fleste. Har sett en del som velger damer eller er sammen med noen som ikke har noen av de egenskapene der. Som ikke gidder å ta vare på seg selv, ta ansvar for eget behag og humør og det er oppegående menn som får barn med narkomane kvinner og som ser ut som takras. Anonymkode: ed469...0d2
DominantHr Skrevet 29. mars 2018 #13 Skrevet 29. mars 2018 Selv om menn er enklere enn kvinner, så forstår kvinner seg ikke menn og menn forstår seg definitivt ikke på det motsatte kjønn. Er det rart at det er skilsmisser, konflikter i forhold og krig på Jorden? Selv har jeg egentlig gitt opp, og satser på en Påske ved sjøen med god mat (vilt og sjøkreps), rødvin, rom og treningstøy. Her går det faktisk an å løpe uten pigger. God Påske!
visp Skrevet 29. mars 2018 #14 Skrevet 29. mars 2018 Ja, det er ikke så vanskelig- de sier gjerne ting som det er. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #15 Skrevet 29. mars 2018 -Stabil psyke= dama får ikke vise følelser så det er en fordel om hun ikke har så mye følelser -Ikke vær for smart= lat som du er dummere enn kjæresten, alltid. -Se bra ut= lat som religionen din er klær, trening og mat (Jeg syns ikke det er spesielt rart at kvinner skiller seg, pga overnevnte) Anonymkode: 81a92...800 2
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2018 #16 Skrevet 29. mars 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: -Stabil psyke= dama får ikke vise følelser så det er en fordel om hun ikke har så mye følelser -Ikke vær for smart= lat som du er dummere enn kjæresten, alltid. -Se bra ut= lat som religionen din er klær, trening og mat (Jeg syns ikke det er spesielt rart at kvinner skiller seg, pga overnevnte) Anonymkode: 81a92...800 Nailed it!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå