AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Hei, kjenner at når jeg raper i det siste kommer det en sånn veldig rar luft opp som gjør at jeg må hoste. Veldig ubehagelig, i de siste 3-4 dagene har jeg rapet veldig mye pga masse luft i magen. Kan dette være årsaken til den rare luften som kommer opp, at jeg rett og slett har rapt for mye? Anonymkode: 28a21...a8b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Tviler på at du har rapt FOR MYE. Du KAN ha reflux. Det har jeg, og jeg går og gulper på alt jeg spiser/drikker. Pga lukkeklaffen ikke virker slik den skal, kommer luft, magesyre osv opp. Dette kan gi hoste, dårlige smaker, dårlig ånde etc. Du bør uansett kontakte lege, da langvarig hoste KAN være symptomer på andre ting (lunge/hjerte) Det KAN også være at du bare har veldig mye luft. Uansett - vi er ikke leger, og for å være sikker, MÅ du kontakte lege! Anonymkode: 11770...9c8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 har drevet og tvingt opp luft, sånn at jeg strever for og få opp luften så er kanskje derfor Anonymkode: 28a21...a8b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: har drevet og tvingt opp luft, sånn at jeg strever for og få opp luften så er kanskje derfor Anonymkode: 28a21...a8b Drikker du noe med kullsyre eller spiser/drikker noe med kunstig søtning, (inkludert tyggis) Ts? I så fall: slutt med det og se om luftplagene gir seg. Luft i magen tilsier at du spiser noe du ikke bør spise, er stressa eller svelger luft. Anonymkode: a8719...e3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå