AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Jeg har ustabil pf og humøret svinger helt enormt mye uavhengig av hvordan jeg har det og hva jeg gjør eller ikke gjør, og hva andre gjør eller ikke gjør. Det er en stor belasting for meg og andre, og gjør at jeg ikke kan planlegge noe som helst. Jeg har prøvd trening, sunt kosthold, god søvnhygiene og medisin, men det hjelper ikke. Jeg begynner å bli fortvilet, desperat og frustrert etter mange år, er det noen som vet om noe som kan hjelpe? Bruker ikke prevensjon eller medisiner. Jeg venter også på en ny behandling, men det kan ta laaang tid. Anonymkode: 2b0f2...f60
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meditasjon. Anonymkode: 49d4a...041 Det har jeg nettopp begynt med! Finnes det noe fasit på hvor ofte man bør gjøre det? Anonymkode: 2b0f2...f60
Duff Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg nettopp begynt med! Finnes det noe fasit på hvor ofte man bør gjøre det? Anonymkode: 2b0f2...f60 Hver dag om du vil, ingen fasit.
Gjest Axl Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Ingenting som hjelper på mitt ustabile humør. Har ikke prøvd meditasjon, men føler det bare er tull. Må vel bare leve med det. Endret 6. mars 2018 av Axl
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ustabil pf og humøret svinger helt enormt mye uavhengig av hvordan jeg har det og hva jeg gjør eller ikke gjør, og hva andre gjør eller ikke gjør. Det er en stor belasting for meg og andre, og gjør at jeg ikke kan planlegge noe som helst. Jeg har prøvd trening, sunt kosthold, god søvnhygiene og medisin, men det hjelper ikke. Jeg begynner å bli fortvilet, desperat og frustrert etter mange år, er det noen som vet om noe som kan hjelpe? Bruker ikke prevensjon eller medisiner. Jeg venter også på en ny behandling, men det kan ta laaang tid. Anonymkode: 2b0f2...f60 Hva er pf?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #9 Skrevet 6. mars 2018 44 minutter siden, Axl skrev: Ingenting som hjelper på mitt ustabile humør. Har ikke prøvd meditasjon, men føler det bare er tull. Må vel bare leve med det. Verdt å prøve, er det ikke? Ikke krever det mye av deg heller 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: DBT Anonymkode: 14b55...8e8 Gått i det flere ganger tidligere 6 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Hva er pf? Personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 2b0f2...f60
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. mars 2018 #10 Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Verdt å prøve, er det ikke? Ikke krever det mye av deg heller Gått i det flere ganger tidligere Personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 2b0f2...f60 OK, bare jeg som er dårlig på forkortelser
Gjest Axl Skrevet 6. mars 2018 #11 Skrevet 6. mars 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verdt å prøve, er det ikke? Ikke krever det mye av deg heller Absolutt verdt å prøve for de som vil prøve.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #12 Skrevet 6. mars 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verdt å prøve, er det ikke? Ikke krever det mye av deg heller Gått i det flere ganger tidligere Personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 2b0f2...f60 Hjalp ikke DBT for deg? Vet du hvorfor? Anonymkode: 14b55...8e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå