Gå til innhold

Erfaring med fettsuging av mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg skal fettsuge nedre del av mage og begge flanker i morgen.Kjenner jeg er enormt nervøs for smertene i etterkant.Er også nervøs for å våkne opp etter narkosen med et smertesjokk som ikke er til å holde ut.

Jeg har 2 små barn på 3 og 1 år (minsten kan ikke gå),hvordan blir dette de første dagene?Ifølge kirurgen skal jeg være jobbklar etter 2 dager,men de jeg har snakket med trengte hjelp til å komme seg ut av senga i 1 uke etterpå..

Noen som vil dele deres erfaringer om den første tiden etterpå?

Takknemlig for alle svar!

 

Anonymkode: 95dfa...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt bukplastikk med sying av magemuskler, altså fjernet overflødig hud, fettsugd og sydd sammen magemuskler som ikke vokste sammen igjen etter siste graviditet. Sikker på du ikke har blandet fettsuging m denne operasjonen?

Klarte forøvrig fint å reise meg etter 1 uke. :)

Når man våkner opp etter operasjon har man fortsatt veneflon, så smertestillende blir jo bare sprøytet inn der m øyeblikkelig virkning - og de er veldig opptatt av at man ikke skal ha unødig vondt. Jeg ba om mer smertestillende m en gang jeg kjente antydning til at effekten av nåværende begynte å ebbe ut. Var på kun Paracet etter en uke. 

Jeg tror dette kommer til å gå helt fint <3

Anonymkode: cd548...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,godt å høre!Det var kun fettsuging hos de jeg har snakket med,men folk har jo en tendens til å overdramatisere😉Takk for svar! Ts

Anonymkode: 95dfa...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster fettsuging av mage?

 

Anonymkode: fab7e...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
3 timer siden, Kvalitet skrev:

Hvordan gikk det?

Hadde nesten glemt at jeg skrev denne tråden😊 Følte ingen smerte når jeg våknet heldigvis,de gav meg påfyll intravenøst rett etter jeg våknet for sikkerhets skyld.

Dagene etterpå var et helvete.Trengte hjelp til å reise meg opp av senga,kunne ikke sitte oppreist,bøye meg eller løfte barna pga trykk på magen.Ikke sjangs til å gå på jobb,så endte opp med sykemelding hos fastlegen grunnet smerter.Fikk massivt ødem i magen,så borrelåsen på korsettet begynte å sprekke opp.Etter 1,5 uke begynte jeg forsiktig  på jobb. Er sykepleier og fikk hjelp av kollegaer til krevende oppgaver.Etter 3 uker helt normal.

Resultatet er sånn passe.Har en del klumper og ujevnheter på magen.Kan se hvor det ble sugd og ikke,små krater der prosedyren ble utført. Skal på 6 mnd kontroll denne mnd. Skal be om å få rettet opp .

Betalte 37.000 og angrer.

Ts.

Anonymkode: 95dfa...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nesten glemt at jeg skrev denne tråden😊 Følte ingen smerte når jeg våknet heldigvis,de gav meg påfyll intravenøst rett etter jeg våknet for sikkerhets skyld.

Dagene etterpå var et helvete.Trengte hjelp til å reise meg opp av senga,kunne ikke sitte oppreist,bøye meg eller løfte barna pga trykk på magen.Ikke sjangs til å gå på jobb,så endte opp med sykemelding hos fastlegen grunnet smerter.Fikk massivt ødem i magen,så borrelåsen på korsettet begynte å sprekke opp.Etter 1,5 uke begynte jeg forsiktig  på jobb. Er sykepleier og fikk hjelp av kollegaer til krevende oppgaver.Etter 3 uker helt normal.

Resultatet er sånn passe.Har en del klumper og ujevnheter på magen.Kan se hvor det ble sugd og ikke,små krater der prosedyren ble utført. Skal på 6 mnd kontroll denne mnd. Skal be om å få rettet opp .

Betalte 37.000 og angrer.

Ts.

Anonymkode: 95dfa...629

Ønsker du å si hvilken klinikk/hvor dette var?

Anonymkode: 4de73...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...