AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 kommer moren min til å sende meg til legen his jeg kaster opp en gang? jeg er hjemme nå og hoster mye, all denne hostingen tror jeg er grunnen til at jeg kastet opp. er det det? Anonymkode: 39929...653
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Sannsynligvis er det hostingen som har gjort at du har kastet opp. Og hvis du hoster så mye bør du gå til legen og få hostesaft som virker (de reseptfrie er ikke nok). Anonymkode: 691be...1de 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Hvis du hoster så mye at du kaster opp bør du som personen over skriver få en reseptbelagt hostesaft som faktisk hjelper Anonymkode: 1d536...aa6
Anna Maria Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: kommer moren min til å sende meg til legen his jeg kaster opp en gang? jeg er hjemme nå og hoster mye, all denne hostingen tror jeg er grunnen til at jeg kastet opp. er det det? Anonymkode: 39929...653 Du stresser tydeligvis mye over at du hoster og kaster opp. Og skriver mange tråder om dette. Det er helt naturlig å bli syk på denne måten i blant uten at det er noe å ta på vei for. Bare la det gå sin gang. Det er tid på året for mange slags ulike virus nå. Om det vedvarer kan du ta deg en tur til legen og få utskrevet noe cosylan om legen synes det er grunnlag for det. Slapp av.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 Hvor mange hostetråder skal du lage? Er du urolig går du til legen Anonymkode: e8839...ac4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå