Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #1 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg er til tider plaget med litt angst og depresjoner, i vinter fordi forholdet til kjæresten min har gått over stokk og stein, og fordi at jeg ikke har sett sola på lenge :-? og leste nå i vg at johannesurt som fåes kjøpt på helsekost skal være like bra mot milde, moderate og tunge depresjoner som seroxat og sånne kjemiske tabletter..kanskje verdt et forsøk ? ølgjær skal også være bra mot depressive tanker, så etter at jeg sluttet med de, har jeg vært skikkelig deppa.nå skal jeg begynne på det igjen+ta johannesurt.da blir jeg vel blid... og så ser det ut at forholdet mitt kanskje er på bedringens vei også,+ at det snart er vår ute...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. februar 2005 #2 Del Skrevet 15. februar 2005 Johannesurt er jo et sentralt virkestoff i flere typer antidepressiva. Så dette er gammelt nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #3 Del Skrevet 18. februar 2005 Men husk at de kan nedsette virkningen av hormonprevansjon! (p-piller, plaster osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 18. februar 2005 #4 Del Skrevet 18. februar 2005 Husk også at man ikke bør kombinere johannesurt med reseptbelagte antidepressiva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 19. februar 2005 #5 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har også hørt om johannesurt, og tenkte å kanskje prøve det. Men så synes jeg at jeg har hørt noe før om at det er noe bivirkninger med johannesurt. Er dette riktig? Det var ett eller annet som ikke var bra med denne urten, men jeg husker ikke hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 19. februar 2005 #6 Del Skrevet 19. februar 2005 jeg bruker det når jeg ikke får sove. Du blir ikke sliten av det, det forandrer bare tankegangen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå