AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Hei jeg går på p-piller og jeg fikk "mensen" midt i brettet, fortsatte å ta dem. Og den siste uken på sukkerpiller blødde jeg bare kraftig i 1-2 dager, så var det over? Betyr det at jeg ikke har tatt pillene ordentlig? Anonymkode: bea3c...1ea
Gjest Cocosa Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Har du vært flink til å ta dem til samme tid hver dag?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 10 minutter siden, Cocosa skrev: Har du vært flink til å ta dem til samme tid hver dag? Ikke til samme tid, men har husket å ta dem før det har gått 24 timer. Anonymkode: bea3c...1ea
Gjest Cocosa Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke til samme tid, men har husket å ta dem før det har gått 24 timer. Anonymkode: bea3c...1ea Der har du muligens grunnen
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 6 minutter siden, Cocosa skrev: Der har du muligens grunnen Det gjelder vel ikke slike med sukkerpiller? Anonymkode: 970c2...6c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå