AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Flere som er sånn nå for tiden? Jeg orker ikke gjøre noe jeg. Er småbarnsmamma og i full jobb. Og vi pusser opp hus. Blir sliten av å bare tenke på alt som skal gjøres. Skulle ha trent og, det gir jo energi. Men orker ikke 😫 Anonymkode: 7de27...22c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Er du småbarnsmamma og i full jobb, så må du nødvendigvis orke en hel del i løpet av daøgnet. Noe annet er løgn. Lider du av slapphet og tretthet så snakker du med legen. Anonymkode: 1bbed...ddd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Om du er i full jobb, har småbarn og pusser opp gjør du vel ganske mye? Anonymkode: deaff...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Lol. Ikke rart du ikke orker noe. Jeg er ung og barnløs, og orker heller ingenting. Jobber riktignok 100% da. Anonymkode: 9ee6b...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Joda jeg gjør jo en del da. Men har masse annet jeg skulle ha gjort😫 Ligger alltid etter føler jeg. Og så sier man at man skal prioritere. Hvordan kan man prioritere vekk noe tenker jeg da. Anonymkode: 7de27...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå