AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Hei. Grunnet oppstart med antidep. sliter jeg sånn med en sinnsyk ulvehunger. HVA hjelper - utenom å trykke kjeften full? Jeg trenger deres beste tips, evt. forslag til hva som kan være greit å trykke i seg. Anonymkode: 05c52...f9a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Hvordan er magen din ellers? Diare? Forstoppelse? Oppblåst? Jeg fikk ekstreme mageproblemer etter bruk av antidep og de fortsatte etter jeg sluttet på pillene. Per idag er jeg på grensen til udnervektig og kan ikke spise normalt. Kl er 19.20 og jeg har kun spist frokost idag og klarer ikke spise mer grunnet magen. Om du merker at magen begynner bli merkelig, slutt på pillene snares! Anonymkode: 553eb...edd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Ting med høyt vanninnhold. Druer, selleri, agurk, vannmelon. Det går seg til snart. Anonymkode: 805fc...292
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er magen din ellers? Diare? Forstoppelse? Oppblåst? Jeg fikk ekstreme mageproblemer etter bruk av antidep og de fortsatte etter jeg sluttet på pillene. Per idag er jeg på grensen til udnervektig og kan ikke spise normalt. Kl er 19.20 og jeg har kun spist frokost idag og klarer ikke spise mer grunnet magen. Om du merker at magen begynner bli merkelig, slutt på pillene snares! Anonymkode: 553eb...edd Flott å gi potensielt dødelige råd på et forum. Har du noe mere å tilføye for å skremme en person som allerede er langt nede? Anonymkode: 805fc...292 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Flott å gi potensielt dødelige råd på et forum. Har du noe mere å tilføye for å skremme en person som allerede er langt nede? Anonymkode: 805fc...292 Man dør ikke av å slutte på antidep Anonymkode: 553eb...edd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Man dør ikke av å slutte på antidep Anonymkode: 553eb...edd Konsekvensen av å bråslutte på antidep er farlig. Og du vet heller ikke hvor alvorlig grunnen til at hun har blitt satt på det er. Anonymkode: 805fc...292 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 Si i fra til legen. Mulig det er bivirkning av pillene, det samme skjedde med meg en periode jeg gikk på antidep. Ble aggressiv, sulten som fy og føltes som jeg lå på skyer de første dagene, men det gikk seg til etterhvert. Anonymkode: c1ab7...00c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #8 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Konsekvensen av å bråslutte på antidep er farlig. Og du vet heller ikke hvor alvorlig grunnen til at hun har blitt satt på det er. Anonymkode: 805fc...292 Ingen som har sagt at TS skal bråslutte Anonymkode: 553eb...edd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #9 Skrevet 5. mars 2018 Takk for tips om druer etc! Har heldigvis en hel boks stående som jeg kan gomle i meg. Magen er fin og som normal foreløpig. Jeg er ikke satt på de av de mest alvorlige grunner. Vet at økt appetitt er en bivirkning av disse, men vil virkelig ikke opp i vekt og trenger derfor alle gode råd som er. Anonymkode: 05c52...f9a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #10 Skrevet 5. mars 2018 Kan jeg spørre hva slags antidep det er snakk om? Er det snakk om tolvon eller remeron er dessverre min oppfatning at det ikke går over, og faren er at du legger på deg voldsomt, og du bør da snakke med lege om det er det beste legemidlet for deg. Er det et ssri har jeg inntrykk av at det i mange tilfeller kan gå seg til etter hvert. Spis gulrøtter og kålrabi, knekkebrød med magerost. Men ikke gjør noen medisinforandringer uten å snakke med lege først bare. Anonymkode: 7d648...45d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #11 Skrevet 5. mars 2018 Takk for svar. Det er remeron, men i utgangspunktet skal jeg bare stå på de en måneds tid. Gjør selvsagt ingenting uten å prate med legen! Anonymkode: 05c52...f9a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #12 Skrevet 5. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er magen din ellers? Diare? Forstoppelse? Oppblåst? Jeg fikk ekstreme mageproblemer etter bruk av antidep og de fortsatte etter jeg sluttet på pillene. Per idag er jeg på grensen til udnervektig og kan ikke spise normalt. Kl er 19.20 og jeg har kun spist frokost idag og klarer ikke spise mer grunnet magen. Om du merker at magen begynner bli merkelig, slutt på pillene snares! Anonymkode: 553eb...edd Skal hun slutte på pillene , skal det i tilfelle være i samråd med lege, ikke etter et råd fra en bruker på kg. Anonymkode: 7d648...45d 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #13 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Det er remeron, men i utgangspunktet skal jeg bare stå på de en måneds tid. Gjør selvsagt ingenting uten å prate med legen! Anonymkode: 05c52...f9a Ja, remeron kan være en versting med tanke på økt matlyst, men nå vet du det og at det kanskej bare er for en ganske kort stund du skal stå på de, og da klarer du sikkert å ikke gå opp nevneverdig på den tiden. Spis masse grønnsaker, gå til innkjøp av det, og litt frukt., suppe er magert og mettende. Knekkebrød med magert pålegg. Det er det jeg ville spist tror jeg. Andre har kanskje flere forslag. Dette klarer du. Og gå en times tur hver dag. Anonymkode: 7d648...45d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #14 Skrevet 5. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skal hun slutte på pillene , skal det i tilfelle være i samråd med lege, ikke etter et råd fra en bruker på kg. Anonymkode: 7d648...45d Og det er derfor jeg har en ødelagt mage og sliter med å ikke falle i undervekt. Det er også derfor en lege nylig satte en dødelig sprøyte i hodet til et barn som drepte det. Leger er perfekte og tar aldri feil, og ikke minst vet de telepatisk at en pasient begynner å utvikle alvorlige bivirkninger selv om de ikke ser pasientene Anonymkode: 553eb...edd 1
aiba Skrevet 5. mars 2018 #15 Skrevet 5. mars 2018 Jeg må stå på medisiner mot bipolar lidelse som gir økt apetitt og har gått opp 40 kg til nå. Så jeg søkte råd hos privat spesialist og fikk skrevet ut topimax som skal dempe appetitten medisinene gir jeg gikk forøvrig på remeron i seks dager og kuttet ut tvert, for ble like sulten som på zyprexa og de gjorde at jeg økte 30 kg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå