Gå til innhold

Kunne du som kvinne vært sammen med

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann med micropenis? Vil ha saklige og ikke hetsende svar i denne tråden. Hvis mannen var verdens hærligste fyr og en perfekt partner på alle andre områder. 

Sånn lett regnet er det ca 275 000 menn i Norge som har dette. Det anslås at ca 1% av menn har det som kan kalles micropenis. 

Man leser jo her inne at det går greit så lenge den en gjennomsnittelig, men er det sånn at piv er et must uansett? Er jo kvinner som sier at sex ikke er så viktig og at klitoris er det som teller osv. Bare nyskjerrig, siden da er det veldig mange menn som ikke er verdt noen ting i en kvinnes øyne. Har dere sympati med en mann som er født så uheldig, eller er det sånn at dere sitter å ler litt rundt med veninnene å spøker om det? 

Ønsker å høre hva kvinner tenker om dette. Disse mennene som blir avvist og noen ganger latterliggjort av jenter som sier de har for liten micropenis, eller har de bare litt under gjennomsnittet?

Anonymkode: 06f48...004

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1% av den norske mannlige befolkningen er ikke 275.000. 

Anonymkode: 9b7a6...4af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ca 5,5 millioner mennesker i Norge. Litt over halvparten av de er menn. Så uten å ha finregnet på det så blir det jo ca noe sånt?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ca 5,5 millioner mennesker i Norge. Litt over halvparten av de er menn. Så uten å ha finregnet på det så blir det jo ca noe sånt?

Halvparten er ikke menn i seksuelt aktiv alder.

Anonymkode: 9c02b...4d6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barn har micropenis. Tenner ikke på barn.

Anonymkode: e10a9...646

AnonymBruker
Skrevet

«Lattligjort» var vel å dra det langt?

Anonymkode: 17528...7d8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liten penis er jo ganske latterlig da, i følge kvinner. Hvem skal liksom ha nytte av det lol

Anonymkode: c5ec8...6f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke det selv, men jeg jeg vet at det er de som fint kan gjøre det. Om man ikke er så seksuell av seg, eller bare foretrekker sex uten penetrering. 

Anonymkode: a3c2b...e8a

Skrevet

Mikropenis betyr vel at den er så liten at man ikke kan gjennomføre ett normalt samleie. For den er vel på samme størrelse som en forstørret klitoris hos en transmann eller mindre. Og det hadde desverre vært ett problem. Jeg liker sex, og liker følelsen av å kjenne penisen til partneren min inni meg. Og selv om det er mange måter å ha sex på, så hadde det nok likevel låst seg for meg. Men jeg trenger ikke en partner med en enorm penis for å være fornøyd heller. Så størrelse har ikke alt å si, men den har litt betydning for meg. Men hadde jeg vært hodestups forelsket, så hadde jeg kanskje vært villig til å gi det ett forsøk. Hvem vet? 

Men syns det er forferdelig stygt når mennesker latterliggjør og ler av mennesker for måten de er skapt på. Og håper og tror at jeg aldri ville latterliggjort eller ledd om jeg hadde sett eller hørt om en mann som hadde en mikropenis. 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 500 000/2= 2 750 000

2 750 000/100= 27 500 pers.

27 500 er ganske mange færre enn 275 000😉

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er jo sant, men du skjønner jo at det er rimelig mange. 

AnonymBruker
Skrevet

Om kjærligheten var der skulle en vel klare dette også. Men en micopenis (en penis for liten for samleie) er jo ett form for fysisk handikap. Jeg er en voksen dame. jeg skjønner at livet har sine utfordringer og ikke alltid er lett. Jeg skulle nok fått det til å fungere med leketøy og slik, om kjærligheten var der i bunn. 

Anonymkode: 393be...9da

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om kjærligheten var der skulle en vel klare dette også. Men en micopenis (en penis for liten for samleie) er jo ett form for fysisk handikap. Jeg er en voksen dame. jeg skjønner at livet har sine utfordringer og ikke alltid er lett. Jeg skulle nok fått det til å fungere med leketøy og slik, om kjærligheten var der i bunn. 

Anonymkode: 393be...9da

Samleie er fysisk mulig i noen tilfeller med mikropenis. Mikropenis er vel definert fra 0-7 cm. Liten fra 7-10 cm og 11-15 cm som normal. G-pungtet er vel bare ca 5 cm inn, men hvis dama må fylles for å være lykkelig i livet, så er vel neppe en mikropenis noe givende. Eksperter sier vel at det holder med 6-7 cm for å tilfredsstille ei kvinne, siden de fleste er mest følsomme i ytterste delen av vagina. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Ansagt skrev:

5 500 000/2= 2 750 000

2 750 000/100= 27 500 pers.

27 500 er ganske mange færre enn 275 000😉

Haha ja gikk litt fort i svingen der😉

AnonymBruker
Skrevet

Har allerede vært det, og kan helt fint være det igjen.

Anonymkode: 0686e...11d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt flere veninner tulle med dette å vise lillefingeren sin osv. I norge er det sosialt akseptert å tulle med dette både blant menn og damer. Lurer på hva menn som sitter å hører på dette og faktigst har dette problemet tenker.. Selv om en del kvinner inrømmer at piv sex ikke gir de så mye generelt er det svært få som kunne vært med en som har mikropenis. Er det fordi de vil ha noe å skryte av til veninnene sine kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har allerede vært det, og kan helt fint være det igjen.

Du har vært sammen med en mann som hadde mikropenis? Isåfall, var du fornøyd med sexen eller hvilke andre ting var det som gjorde forholdet bra?:)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har vært sammen med en mann som hadde mikropenis? Isåfall, var du fornøyd med sexen eller hvilke andre ting var det som gjorde forholdet bra?:)

Sexen var det eneste jeg var fornøyd med, ihvertfall på slutten, hadde jeg vært fornøyd med forholdet, så hadde vi sikkert vært sammen ennå. Hjelper ikke at sexen er god når gubben er en dritt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg vært. Penetreringen er ikke det viktigste for meg. 

Men tror det hadde kommet an på hvordan han taklet det selv. Om han har så store komplekser rundt det at sex blir problematisk hadde det ikke funket for meg. Det gjelder egentlig alle komplekser. 

Kjenner meg ikke igjen i at det er vanlig med latterliggjøring av penisstørrelse. Men kan selvfølgelig bare snakke for meg selv og min vennegjeng. 

Anonymkode: 47f59...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel også sånn at norske par i gjennomsnitt har sex ca 1 gang i uken, og hvis det varer i en time hver gang, noe det skjelden gjør, så blir jo det 4 timer i mnd med sex. Resten gjør man andre ting. Blir jo ganske mange timer man ikke har sex da. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...