Ninni93 Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Hei! Jeg har aldri skrevet noen slike innlegg eller hatt en slik konto før, men jeg føler meg så maktesløs Jeg ble gastric bypass operert i mars 2017 og har gått fra 103 kg til 56 kg. VELDIG fornøyd og takknemlig for det altså! Men nå etter så mange kg er borte så har jeg mistet all lyst på sex! Og jeg som gjerne kunne ha sex flere ganger hver eneste dag før! Ikke bare mangler jeg lysten, men når man begynner med å kose osv så blir jeg heller ikke kåt.. Må liksom bare gjennomføre det føler jeg. Giftet meg i fjor med min mann som jeg har vært sammen med i snart 5 år, han vet om at jeg sliter med dette.. Vi har nå veldig sjelden sex, men føler jeg må prøve innimellom fordi vil ikke at mannen skal føle han savner noe i forholdet. Han merker jo at jeg omtrent ikke lager lyder lenger (var veldig høylytt før, åh det var tider...) og vet han savner det, men han vet jeg ikke vil fake noe.. Hva skal jeg gjøre ?? Noen som har opplevd dette, eller noe lignende? Har kun hørt om de som har fått mer lyst og det er egentlig bare ødeleggende for meg å lese om
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Regner med at kroppen din har gjennomgått store forandringer. Har du mye løs hud? Kanskje du tenker for mye? Sex handler jo om å gi seg hen, men om din underbevissthet tenker på kroppens forandringer og hva din kjære evt tenker om det så kanskje det bremser deg..? Har du snakket med fastlegen din? De kan kansje hjelpe deg. Uansett trist at du føler det sånn.. Håper det ordner seg. Anonymkode: dd2bf...75e
Ninni93 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2018 (endret) Jeg har litt løshus, men overraskende lite pga ung hud og fin kroppsfasong. Nei jeg tenker lite på det og føler meg mer sexy enn noengang :O Elsker hvordan kroppen min er nå, så VIL jo ha sex. Men lysten er ikke der. Ikke engang når vi har sex :/ Endret 5. mars 2018 av Ninni93
Gjest GulSol Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Har du begynt på medisiner etter operasjonen?
Ninni93 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2018 Nei jeg tar bare vitaminer pga lite opptak av det etter operasjon. Ellers tar jeg ingenting nytt.
Englejenta Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 Du bør snakke med fastlegen din, han kan nok henvise deg videre så du får ett svar på hvorfor det er slik.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 Jeg ble operert sleeve september 2016 og føler akkurat det samme alt var så bra før men nå etter operasjonen , vil jeg som regel aldri ha sex eller noe vet ikke hva det kommer av heller , men sliter med en del løshud og puppene er helt forsvunnet så føler meg egentlig ikke så sexy akkuratt så kan vi være det også , men :/ Anonymkode: 20883...33d
Ninni93 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble operert sleeve september 2016 og føler akkurat det samme alt var så bra før men nå etter operasjonen , vil jeg som regel aldri ha sex eller noe vet ikke hva det kommer av heller , men sliter med en del løshud og puppene er helt forsvunnet så føler meg egentlig ikke så sexy akkuratt så kan vi være det også , men :/ Anonymkode: 20883...33d Jeg har også blitt flatbrystet... Men har alltid på meg sportsBH da Og de har trekt seg opp ganske bra så.. Sålenge jeg har på den bhen så føler jeg meg veldig flott Jobbet veldig med megselv for å overtale meg til at jeg ER blitt flott, og at jeg er stolt over megselv. Dette fikk jeg til etter rundt 6 mnd, men sexlysten er fortsatt borte
Ninni93 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2018 11 minutter siden, Englejenta skrev: Du bør snakke med fastlegen din, han kan nok henvise deg videre så du får ett svar på hvorfor det er slik. Er mye frem og tilbake til legen nå for andre ting og har akkurat vært der. Men kan se om jeg får ny time om et par uker evt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå