Gå til innhold

Forskjellige orgasmer har du opplevd?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Jeg ble litt inspirert av puppeorgasmetråden. :wink:

Jeg har opplevd klitorisorgasme, seff, ryggorgasme (tror det er A-punktet) og nesten G-punktorgasme.

:sjarmor: A-punktet er faktisk best, vil jeg si. Merkelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

:o

Æh.

Utenpå, inni, kombinert, liten, stor, langvarig, kort, deilig, veldig deilig, middels deilig, helt OK, svimlende, mindblowing, semi og synkron.

Har det fint, i grunnen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Finnes det RYGGorgasme? :P Hvordan i huleste er det muliG ? Tror aldri jeg kommer til å oppleve noe annet enn den gode gamle klitorisorgasmen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt inspirert av puppeorgasmetråden. :wink:

Jeg har opplevd klitorisorgasme, seff, ryggorgasme (tror det er A-punktet) og nesten G-punktorgasme.

:sjarmor: A-punktet er faktisk best, vil jeg si. Merkelig nok.

Gpunkts, klitoris, men ikke rygg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg nyskjerrig her. Ryggorgasme ? Snakker vi her om en orgasme der hele kroppen blir revet med - herav navnet "ryggorgasme" eller finnes det noe hemmeligstemplet informasjon som en mann bør vite om her ? Ut med språket :ler:

Jeg trodde A-punktet (anteriorfornix erogenus) var lokalisert midt mellom g-punktet og livmorhalsen sånn ca.

Jaggu ikke like lett å henge med på kvinnelig anatomi bestandig, men finnes neppe noe mer behagelig "forskningstema" da :) .

litt missunnelig på orgasmespektret til kvinner forøvrig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii bruker

Vaginal, klitoral, anal, puppeorgasme, orgasme av å suge, orgasme av å bli fortalt at jeg skal bli pult, orgasme av å bli bitt i nakken, orgasme av å bli kilt i øret, orgasme av å bli kysset usansynlig hardt og lenge og orgasme av å tenke på orgasme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orgasme av å bli fortalt at jeg skal bli pult
:o jøss... .ikke verst. Her har man ikke engang blitt stimulert fysisk, og så oppnår man orgasme bare ved at noen forteller en at man skal få pikk liksom :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de bevisst prøver å forvirre oss menn jeg, Are :ler:

Trodde da vitterlig både A og C punktet var nerveansamlinger i vagina jeg, så hva rygg og skuldre har med saken å gjøre fatter jaggu ikke jeg heller. Ble ikke A, C og U punktet "lansert" i fjord eller forfjord som "nye g-punkt" da av en eller annen amerikansk biolog/sexolog. Synes å huske at det var en voldsom debatt hvorvidt de faktisk "eksisterte" (på linje med debatten om G-punktet tidligere). Men for all del, educate me....

Mener å huske at det var noe som het K-punkt også, men mulig det hadde med hopping å gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er mildt sagt forvirret. Puppeorgasmer, skulderorgasmer, ryggorgasmer :o :o :o

Kan noen forklare for en som tydeligvis er ganske uskyldig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men jeg har aldri opplevd skulderorgasmer. Kunne bare ikke motstå fristelsen til å dikte dem opp, for det hørtes så godt ut! :oops:

Så bare se bort fra "C punktet" i alle fall... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Du hellige jul... det er vel i hvert fall ikke rart det skjer mye rart i ungdomsgjenger for tida... skal si ting forandrer seg fort. Jeg er helt utrolig glad jeg ikke er fjortis og skal debutere i disse dager, i hvert fall...

For et PES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vaginal' date=' klitoral, anal, puppeorgasme, orgasme av å suge, orgasme av å bli fortalt at jeg skal bli pult, orgasme av å bli bitt i nakken, orgasme av å bli kilt i øret, orgasme av å bli kysset usansynlig hardt og lenge og orgasme av å tenke på orgasme...[/quote']

Nå skal jeg slutte å lese denne tråden. Jeg blir bare misunnelig og føler meg orgasmefattig :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg slutte å lese denne tråden. Jeg blir bare misunnelig og føler meg orgasmefattig :oops:

Du er ikke alene...Kan noen vennligst fortelle hvor disse andre mystiske punktene er og hva slags stimulans som skal til, så andre kan bli innviet i mysteriet og kanskje finne lettere/andre måter å prøve å få orgasme på.

Synes det høres ut som alle har all slags orgasmer i hytt og pine, mens noen må bare håpe og be om en orgasme hvert skuddår...Ikke alle som er så orgasmiske, så litt deling av viten ville bli svært verdsatt.Forhåpentlig funker noe av det ihvertfall delvis på oss mindre heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vaginal' date=' klitoral, anal, puppeorgasme, orgasme av å suge, orgasme av å bli fortalt at jeg skal bli pult, orgasme av å bli bitt i nakken, orgasme av å bli kilt i øret, orgasme av å bli kysset usansynlig hardt og lenge og orgasme av å tenke på orgasme...[/quote']

Hm... er du sikker på at du vet hva orgasme er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...