Gå til innhold

Er dere opptatt av kropp og utseende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både på deg selv og andre? 

Anonymkode: 18442...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah. 

Mer på megselv nå, men det er pågrunn av medisinske årsaker :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over snittet opptatt av trening og kropp. Krever ikke at dama ser ut som den villeste bikinifitness dama, men er en bonus at hun er sporty. Det er nesten et krav fra min side, siden livsstilen min består i topptur på ski og til fots, trening, klatring, langrenn, kayak og generelt friluftsliv. Regner med at de som vanker i de milijøene finner hverandre stort sett. 

Anonymkode: f1f7a...682

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både på deg selv og andre? 

Skriv gjerne om du er mann eller dame. 

AnonymBruker
Skrevet

Nja, ikke veldig. Synes det er godt å være velstelt og realitivt velkledd, men bruker ikke tid på å stresse over rynker, strekkmerker, muskelmasse, % underhudsfett eller cellulitter, hverken på meg selv eller andre. Tenker lite over andres kropp og utseende, men setter pris på at partner er en kjekk relativt veltrent kar. Men er viktigere at han har rene tenner og lukter rent enn st han har vaskebrett, for å si det sånn.

Anonymkode: 6053f...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det er viktig å være slank ihvertfall. Sminke og sånn bryr jeg meg ikke så mye om. 

Anonymkode: 385fb...217

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Derfor hverken dater jeg eller har sex etc. Har pleid å trene mye og var veldig fornøyd med megselv helt til jeg gikk på en smell. Alt raknet og har slitt med depresjon lenge.

Er sånn smått begynt på veien tilbake men tør ikke vise meg til gamle kjente etter å ha møtt bunnen og blitt småfeit.

Sanker motivasjon. Gikk fra å løfte vekter til å knapt orke å løfte foten for å få. 

Anonymkode: f94eb...467

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg aller mest om mitt eget utseende, men jeg får et bedre inntrykk av personen om vedkommende er normalvektig og noenlunde trent, samt flidd og velkledd. "Trent" som i gåturer, treningssenter, eller aktiv livsstil. Ikke nødvendigvis synlige muskler 

Anonymkode: e9d10...c0e

Gjest Skogrose
Skrevet

Ja, jeg innrømmer at jeg er i overkant opptatt av kropp og utseende. Hvordan andre ser ut bruker jeg ikke mye energi på, men er opptatt av å se bra ut selv. I den grad jeg ser på andre må det være for å få motivasjon (for trening eller forbedringer av kosthold) eller inspirasjon (til hår, sminke o.l). Ellers tenker jeg at man er heldig hvis man trives med egen kropp og utseende akkurat slik man er. :) Kan være slitsomt å være en "streber" slik som meg :P

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så opptatt av utseende hos andre, bryr meg ikke om litt chub f.eks, Men er ekstremt kritisk til min egen kropp og utseende, kommer aldri til å bli fornøyd.

Anonymkode: 0272a...42f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kjekt om folk skrev hvilke kjønn. Mann/dame? 

AnonymBruker
Skrevet

Utseendemessig: Nei, personlighet teller såklart mer enn hvordan gener bestemmer at man ser ut utvendig. Bryr meg vel mer om hvordan jeg selv ser ut, og liker å føle meg fin. Mannen er verdens flotteste uansett :hjerter_rundt:

Helsemessig bryr jeg meg såklart om meg selv og familien, men hadde aldri orket å være med noen som er helt "treningsnarkomaner" som prioriterer bulking og utseende-trening forran familietid liksom :fnise: 

Anonymkode: 5e04b...71e

AnonymBruker
Skrevet

Han må ha et pent ansikt og slank kropp, det er kravene jeg har til utseende. Syns det er pent med trente herrekropper, men hadde blitt stresset over å være sammen med en som var veldig opptatt av trening og muskler. Hadde følt at han ønsket en tilsvarende dame og at det la mye press på meg til å bruke mer tid på kropp og trening enn jeg ønsker selv (jeg er slank og helt normalt stram i fisken, ikke synlig trent). Så styrer unna veltrente menn når jeg er singel :P 

Anonymkode: fb824...e3f

• Liker 1
Skrevet

På meg selv? Helt klart. Jeg er veldig selvkritisk til både eget utseende og kropp.

Til andre? Egentlig ikke. Jeg har en helt klar preferanse for hva jeg synes er attraktivt både i kropp og utseende på motsatt kjønn, men når det gjelder personer jeg liker så tenker jeg egentlig ikke så veldig mye på utseende. Det er en klisjé, men for min del er det sant at det er det indre som teller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må synes at han er attraktiv, men jeg er ikke opptatt av at han må være trent. Faktisk liker jeg litt lubne eller kraftige menn ofte, og vil heller ha det enn en med sixpack.

Jeg er veldig kritisk til meg selv og har egentlig lite lyst til å vise meg lettkledd eller naken foran en mann sånn som jeg ser ut nå. Jeg er ikke feit, men veldig utrent. Ikke det at jeg har lyst til å bli topptrent, men liker dårlig min dårlige holdning for eksempel. Det tar jo litt tid å ordne opp i det også.

Skrevet (endret)

Jeg er opptatt av at jeg skal være tiltrukket en partner, og da spiller utseende en viss rolle. Ellers er jeg lite opptatt av kropp og utseende til andre. Vil se presentabel ut og fin ved riktige anledninger selv, men sammenlignet med andre er jeg lite opptatt av egen kropp. Så lenge den fungerer og ikke gir meg problemer.

Endret av annebanane
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er mer opptatt av helse og funksjonalitet enn utseende. Jeg løper, sykler og hugger og kløyver ved. Det holder for meg. Jeg er ikke opptatt av mote, men av å være flidd og kledd for anledningen.

M(50).

AnonymBruker
Skrevet

Opptatt av god helse. Og å se fresh og respektabel ut. Dvs: God hygiene, rene hele klær, ikke fett hår, men det trenger ikke bety at jeg til enhver tid må ha masse sminke. Føler meg best og finest når jeg spiser sunt, er i moderat aktivitet, er ren og stelt og har minimalt med sminke.

Anonymkode: eb515...d99

AnonymBruker
Skrevet

Ikke opptatt av utseende generelt. Jeg er opptatt av alminnelig  hygiene, helse og av hvordan samspillet mellom meg og andre er.

Anonymkode: 96052...e12

Skrevet

tja, er mer opptatt av helse og aktivitet enn at partneren må se bra ut, og at han kan og vil delta i fritidsaktiviteter sammen. men synes jo han er kjekk. bryr meg definitivt mer om utseende på meg selv, fordi jeg synes klær er gøy og liker å føle meg fin. er mer opptatt av hva jeg har på meg enn av sminke, synes sminke kan være gøy men det tar lang tid og jeg foretrekker å være naturlig sminka ti hverdags. liker jo også å være veltrent/slank, men jeg trener for helsa og fordi jeg (endelig) synes det er gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...