Gå til innhold

Fikk kommentar om at jeg har widows peak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke klar over det og visste ikke hva det var før jeg fikk den kommentaren. 

Det er visst ''guttehår''. Jeg har tenkt å fjerne ''peaken'' med å epilere den vekk. Hva synes dere om widows peak. Jeg hadde aldri lagt merke til det, men nå tenker jeg over det hele tiden.

image.png.548d66c8440b41412c58280393760298.png

Anonymkode: 1da42...e04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det selv og kunne ikke brydd meg mindre :P Synes det kan se litt stiling ut dersom man har løst hår også 

Anonymkode: 1322b...c55

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo pent, spesielt med løst hår

Anonymkode: 4534c...281

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette vanlig blant enker..?

Anonymkode: aea15...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe tull? Å gjøre det til en negativ ting er jo bare sprøyt. Det er helt naturlig å ha håret slik.  

Anonymkode: d035e...58d

• Liker 1
Gjest Skogrose
Skrevet

Jeg har dette. Kaller det "Drakula-hårfeste" 😂. Har litt høy panne i tillegg. Jeg unngår å ha håret dratt bakover så det vises sjelden. Skammer meg ikke og har ingen komplekser for det, men trives bedre med å skjule det. :)

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stammer fra et hodeplagh enker brukte i gamledager

Anonymkode: 7f5e4...2b5

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Man mente tidligere at kvinner som var overlatt til seg selv, som enker og peppermøer, ble mer mandige fordi de ikke hadde menn til å ta vare på seg. De fleste kvinner får tynnere hår når de eldes, men disse kvinnene fikk altså(fordi de måtte klare seg selv) viker og mistet hår på en mer mandig måte. Det er selvfølgelig bare tull. Disse kvinnene har jo vanligvis den spissen når de er unge også.

Anonymkode: 4dea9...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har også ett slikt hårfeste. Det plager meg ikke 😊 og jeg jobber som frisør, og det er ett hårfeste som vi ser på menn og kvinner. Så de som sier at det er bare menn som har det, bør sitte seg ned å ta seg en bolle, for de har virkelig ikke peiling.

Anonymkode: 90fda...8df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...