Gå til innhold

Spm til damer. Lydnivå på menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen preferanser? Opplevd en gutt som stønnet så høyt og intenst hele akten, han omtrent hylte hver gang når orgasmen kom. Er det greit?

Hvor meg, et tja...

Anonymkode: 5ef85...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt for mye av det gode? ser ikke poenget med å drive å skrike, gjør ikke det selv. Men stønning og pesing er jo bare hot!! Lyden er jo halve opplevelsen :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt sex med menn som nesten ikke lager lyd. Noen av de har snakket litt dirty, men stønner nesten ikke bortsett fra når de kommer, og da er det mer sånn Ahhhaaahh-lyd enn slike stønn og brøl som man ser på tv. Hadde det ikke vært for at de alle har hadde gitt uttrykk både under og etter sex at det var fantastisk. Så hadde jeg trodd at jeg var verdens dårligste knull. Må innrømme at jeg av og til lurer på om jeg ikke er god nok. Skulle ønske at mannen min ga mer lyd og inntrykk av at han nyter meg. Men han lager mer lyd med meg enn når han runker eller jeg bruker fleshlight på han. Så jeg har vel bare vært borte i stille typer? Men jeg er også glad for at jeg ikke er sammen med en brølape. En mellomting hadde vært fint.

Anonymkode: fffaf...142

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på lyd, så jeg foretrekker absolutt at mannen lager lyd mens vi holder på. Hvis ikke er det jo vanskelig å vite om han nyter det, hvor i løypa han er, om man må gjøre noen justeringer ifht. tempo eller stillinger osv. underveis. Stønning, sukking, pusting, litt prating, nyte-lyder. Det er en del av hele opplevelsen, synes jeg.

Men trenger jo ikke å gaule så høyt at naboene hører det, da.

Anonymkode: 0b1d2...2fc

Skrevet (endret)

Synes menn generelt lager alt for lite lyd......  synes det nesten kun kommer lyd når de prøver å knipe igjen, og litt mer pesing akkurat i det de kommer.. 

Endret av Sokkar
  • Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Sokkar skrev:

Synes menn generelt lager alt for lite lyd......  synes det nesten kun kommer lyd når de prøver å knipe igjen, og litt mer pesing akkurat i det de kommer.. 

enig! er litt frustrende å ikke vite hva som foregår.... jeg kan f.eks være i innspurten til orgasme når typen dabber av og sier "jeg har altså kommet".... ja okei, greit... nice to know:laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske menn lagde mer lyd, det er så turn on og vite at de koser seg også. 

Anonymkode: 107fb...61b

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Occulta skrev:

enig! er litt frustrende å ikke vite hva som foregår.... jeg kan f.eks være i innspurten til orgasme når typen dabber av og sier "jeg har altså kommet".... ja okei, greit... nice to know:laugh:

Ikke sant? Og jeg vet at kjæresten min liker at jeg lager lyd, og jeg bekrefter at; ja, elles er det jo umulig å vite om den andre synes noe er godt. 

Men at det går begge veier skjønte han tydeligvis ikke. 

Han klagde en gang, for jeg holdt visst på å gi han tidenes orgasme, men stoppet opp, så han kom bare litt.. jeg fortalte at han har faktisk litt ansvar for å gi meg et hint, for jeg er ikke synsk ;p 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...