AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Del Skrevet 4. mars 2018 Okei, da lærte jeg et nytt ord i dag også. Hvorfor britene har et ord for noe slikt aner jeg ikke? Hvem i alle dager har gjort noe slikt og tenkt, "vent litt, jeg trenger et ord som forklarer hva jeg driver med akkurat nå"? Anonymkode: 57808...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Del Skrevet 5. mars 2018 Du bør inkludere en ordforklaring her, synes jeg. Du har selv nettopp lært ordet og bør dermed ikke gå ut ifra at resten av verden kan det. Anonymkode: ad8a5...2c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Del Skrevet 5. mars 2018 https://www.urbandictionary.com/define.php?term=felching Fysj! Anonymkode: a5d39...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Del Skrevet 5. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør inkludere en ordforklaring her, synes jeg. Du har selv nettopp lært ordet og bør dermed ikke gå ut ifra at resten av verden kan det. Anonymkode: ad8a5...2c4 Nei, nei det synes du ikke. Finner du ut av hva det er for noe så vil du bare ønske du aldri hadde hørt om ordet før. Anonymkode: 57808...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #5 Del Skrevet 6. mars 2018 Æsj! Dette skulle jeg aldri gått inn på, blir kvalm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, Arabella skrev: Æsj! Dette skulle jeg aldri gått inn på, blir kvalm! Men hvorfor finnes det et slikt ord? Anonymkode: 57808...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #7 Del Skrevet 6. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor finnes det et slikt ord? Anonymkode: 57808...d2c Det kan du spørre om! Det finnes så mye perverst at det ikke er til å tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 6. mars 2018 #8 Del Skrevet 6. mars 2018 Æsj. Nok et ord jeg ikke trengte i ordforrådet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #9 Del Skrevet 6. mars 2018 16 minutter siden, Arabella skrev: Det kan du spørre om! Det finnes så mye perverst at det ikke er til å tro. Kan du på en skånsom måte fortelle hva ordet betyr? Anonymkode: d34a9...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #10 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du på en skånsom måte fortelle hva ordet betyr? Anonymkode: d34a9...4f4 Anonymkode: 25904...3f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #11 Del Skrevet 6. mars 2018 VIL IKKE SE BILDE! Kan noen si med SKÅNSOMME ORD hva det betyr? Anonymkode: d34a9...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #12 Del Skrevet 6. mars 2018 Det går ikke å si det skånsomt, tror jeg. Det går ut på å suge ejakulat (sæd) ut fra endetarmen, med sugerør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #13 Del Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, Arabella skrev: Det går ikke å si det skånsomt, tror jeg. Det går ut på å suge ejakulat (sæd) ut fra endetarmen, med sugerør. Takk. Huff. Er det virkelig noen som GJØR slikt? Anonymkode: d34a9...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #14 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Det forundrer meg ikke det minste, så mye perverst folk finner på. Jeg kjente engang en som etterhvert som vi ble bedre kjent, begynte å mase om at han ville drikke min gylne nektar direkte fra kilden. Da var det kroken på døren for mitt vedkommende. Det ble for drøyt for meg. Endret 6. mars 2018 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #15 Del Skrevet 6. mars 2018 Slike burde få hilse på broder Kalasjnikov. Anonymkode: 6bfae...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå