AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Hei er en kvinne snart i 40 årene.Svigerinna mi døde for 3mnd siden av kreft.Jeg går å tenker på henne hver dag.Jeg har blitt skikkelig skremt av å oppleve det hun hun gjennomgikk.Har begtnt å bli skikkelig redd for farlige sykdommer.Er det noen der ute som tenker som meg eller har jeg fått angst? Anonymkode: 3fa83...112
♥Missy♥ Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Klem til deg Mista også svigerinna mi av kreft for noen måneder siden. Men hun hadde komplekse diagnoser, så før hun døde skjedde alt så brått.. og plutselig var hun borte. Tenker mye på henne og savnet kommer vel bestandig til å være der. Merker vel endel til angsten jeg også, den blir ikke bedre for hvert år som går, og jo eldre jeg blir. Har sett mange som er svært syke, og de fleste eldre dør faktisk ikke av kreft, men med kreft. Tenker også at det ikke er noen vits å ta sorgen på forskudd, og å tenke seg syk. Skjer det så skjer det. Håper likevel for din del at du klarer å nyte livet og dagene du har med de du er glad i❤️ Endret 4. mars 2018 av ♥Missy♥ Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Jeg klarer å nyte dager selvsagt men har fått panikk angst av denne sykdommen hun hadde vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 3fa83...112
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå