Gå til innhold

Nabobil

Solsikke2

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med nabobil? Enten som utleier eller leietaker? Skal bort i 2 uker og vurderer å prøve å leie den ut en stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har leid. Hva lurer du på?

Ta bilder av bilen fra alle vinkler før du gir den fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide bil via nabobil i 3 dager, og har bare positive erfaringer med det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er redd for er om de som eventuelt leier bilen bruker den veldig hardt.. Sånn "innvendige" skader på en måte. 

Godt å høre dere har positive erfaringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode erfaringer som leietager av nabobil/gomore, men du er jo avhengig av å finne en leietager som vil leie bilen hele perioden du er vekke mtp overtagelse og tilbakelevering. Om du setter døgnprisen lavt nok vil du kunne fikse det, men du vil jo kunne oppleve at bilen blir kjørt ganske hardt/langt. 

Husk også å være pinlig nøyaktig med fotografering og besiktigelse ved overlevering og tilbakelevering som det skrives over her, siden vilkårene i Nabobils egen forsikring krever dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær obs på at ved evt skade er egenandelen høy. har en venn som brant seg på det. 

Anonymkode: 9bda8...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vær obs på at ved evt skade er egenandelen høy. har en venn som brant seg på det. 

Okei? Takk for at du sier ifra, hvor høy da? Om bilen blir skadet, jeg har vell ikke ansvaret da? Som utleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solsikke2 skrev:

Okei? Takk for at du sier ifra, hvor høy da? Om bilen blir skadet, jeg har vell ikke ansvaret da? Som utleier?

Min venn som lånte bil og skadet den. Personen som lånte ut bilen ble jo uten bil en stund etter låneperioden fordi bilen måtte på verksted.  Jeg hadde ikke brukt det konseptet hverken som bileier eller leier.  Da stoler jeg mer på bildeleringen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...