AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #21 Skrevet 5. mars 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke familievernkontoret obligatorisk? Og ihvertfall ikke en dum ting. Det er uansett dere som til syvende og sist skal bli enige. Familievernkontoret bestemmer ikke noe. Anonymkode: d5952...858 Er det? har nesten gitt han opp nå... ikke flink å høre fra seg! Anonymkode: 7472d...7cf
Surreal Skrevet 5. mars 2018 #22 Skrevet 5. mars 2018 Ville tatt det på familievernkontoret. Dette blir ikke bedre av at alt ansvaret blir skjøvet over på deg. Dere har en god tone når dere møtes. Derfor tror jeg fvk bare vil hjelpe dere å få til enda bedre samtaler og avtaler.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #23 Skrevet 6. mars 2018 14 hours ago, Surreal said: Ville tatt det på familievernkontoret. Dette blir ikke bedre av at alt ansvaret blir skjøvet over på deg. Dere har en god tone når dere møtes. Derfor tror jeg fvk bare vil hjelpe dere å få til enda bedre samtaler og avtaler. Jeg har bestemt meg for å bare nyte baby tiden og kutter han ut til barnet blir større. Gidder ikke med han Anonymkode: 7472d...7cf
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #24 Skrevet 6. mars 2018 På 4.3.2018 den 15.03, AnonymBruker skrev: Er det Ok at faren til barnet ikke svarer på noen dager på meldinger osv? Når det gjelder spørsmål om samvær eller barnet? Synes han er treig på å svare at det irriter vettet av meg?! Kan jeg bli sur på han for dette? Vil ikke det skal være sånn framover.. Anonymkode: 7472d...7cf Absolutt ikke. Bør svare i løpet av dagen! Anonymkode: 305c7...c3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå