AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Dette er min erfaring også, si "nei" til ei dame og hun freaker ut helt totalt. Hvorfor? Hvorfor takler ikke kvinner å få et "nei"? Anonymkode: 85eea...fdf
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 "Kvinner" som i alle kvinner? Noen kvinner? Den promillen av kvinner jeg har møtt? Hvilke kvinner? Anonymkode: 893f2...8d9 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Latterlig MGTOW bullshit. Dette kan sies om menn også. Noen mennesker takler en avvisning dårlig, og det har ikke noe med kjønn å gjøre. Anonymkode: bd249...1ec 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Jeg har fått et nei. Taklet det ganske fint jeg. Anonymkode: a8668...39b 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått et nei. Taklet det ganske fint jeg. Anonymkode: a8668...39b Men det var fra en stygg fyr, ikke sant? Anonymkode: cb527...31c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #7 Skrevet 4. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det var fra en stygg fyr, ikke sant? Anonymkode: cb527...31c ? Tror jeg avslutter samtalen med deg jeg ass. Anonymkode: a8668...39b 18
Sphere Skrevet 4. mars 2018 #8 Skrevet 4. mars 2018 Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Noen takler bare avvisning veldig dårlig. Menn som kvinner. Har hatt mine opplevelser med kvinner som har taklet avvisning ustyrtelig dårlig, men stort sett går det jo greit. 3
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2018 #9 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Nå er vel ikke menn stort bedre og takle et nei. Men for meg virker det ofte som at menn som ikke takler nei blir sure og sinte når de får nei. Mens kvinner ofte begynner å furte når de får nei. Dette er alt jeg kommer til å si i denne tråden. Endret 4. mars 2018 av Balian de Ibelin
Gjest Minesveiper Skrevet 4. mars 2018 #10 Skrevet 4. mars 2018 (endret) I Usa tror jeg det er større fokus på at man skal gifte seg for å "seal the deal". For å være ærlig forstår jeg godt at disse damene reagerte. De var i forhold med menn som mest sannsynlig ikke så en framtid med dem. Ergo mennene kastet vekk tiden deres, og tok fra dem muligheten til å treffe noen andre i den perioden de var sammen. Ser ikke helt hvorfor en ikke skal få føle seg snytt da. Endret 4. mars 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #11 Skrevet 4. mars 2018 1 time siden, Sphere skrev: Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre. Noen takler bare avvisning veldig dårlig. Menn som kvinner. Har hatt mine opplevelser med kvinner som har taklet avvisning ustyrtelig dårlig, men stort sett går det jo greit. Du er totalt på jordet som vanlig. Mei det er ikke i nærheten en gang av å være noen likheter her. Noen få menn kan bli litt furtene av avvisning ja, men det er ikke i nærheten av hva slags scener som oppstår hvis en kvinne for en gangs skyld i livet sitt skulle ta initiativ også bli avvist. Det handler nok om at kvinner er bortskjemte drittunger som er vant til å få allt opp i fanget, og i likhet mad andre bortskjemmte drittunger så begynner de å sutre og grine når de en gang ikke får hva de vil. Til menn, prøv dette eksperimentet en gang: Flørt med en dame helst på en hjemmefest (gjerne en som er godt innenfor din liga så du er sikker på å få henne med til senga). Så går dere inn på soverommet, kler av dere og hopper i senga. Så ruller du deg sakte rundt og vender ryggen til henne og sier "jeg har ikke lyst". Også er det bare å observere henne klikke fullstendig, også bli anngrepet av hele hennes venindegjeng etterpå som klikker like mye. Ja du har gått glipp av en omgang i sengehalmen, men innsikten du nå har fått i kvinners psyke og dobbeltmoral er absolutt værdt det. Anonymkode: 2a73a...9d6 2
Sphere Skrevet 4. mars 2018 #12 Skrevet 4. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er totalt på jordet som vanlig. Mei det er ikke i nærheten en gang av å være noen likheter her. Noen få menn kan bli litt furtene av avvisning ja, men det er ikke i nærheten av hva slags scener som oppstår hvis en kvinne for en gangs skyld i livet sitt skulle ta initiativ også bli avvist. Det handler nok om at kvinner er bortskjemte drittunger som er vant til å få allt opp i fanget, og i likhet mad andre bortskjemmte drittunger så begynner de å sutre og grine når de en gang ikke får hva de vil. Til menn, prøv dette eksperimentet en gang: Flørt med en dame helst på en hjemmefest (gjerne en som er godt innenfor din liga så du er sikker på å få henne med til senga). Så går dere inn på soverommet, kler av dere og hopper i senga. Så ruller du deg sakte rundt og vender ryggen til henne og sier "jeg har ikke lyst". Også er det bare å observere henne klikke fullstendig, også bli anngrepet av hele hennes venindegjeng etterpå som klikker like mye. Ja du har gått glipp av en omgang i sengehalmen, men innsikten du nå har fått i kvinners psyke og dobbeltmoral er absolutt værdt det. Anonymkode: 2a73a...9d6 Totalt på jordet, som vanlig, ja. Vel, jeg har sett ekstreme reaksjoner fra begge kjønn. Har fått meg ei vinge en gang fordi jeg avviste, men har også sett menn bli fysiske etter avvisning. Så helt på jordet er jeg nok ikke. Og til dette «eksperimentet» ditt... Man leker seriøst ikke med folk på den måten. Uansett kjønn. 10
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #13 Skrevet 4. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er totalt på jordet som vanlig. Mei det er ikke i nærheten en gang av å være noen likheter her. Noen få menn kan bli litt furtene av avvisning ja, men det er ikke i nærheten av hva slags scener som oppstår hvis en kvinne for en gangs skyld i livet sitt skulle ta initiativ også bli avvist. Det handler nok om at kvinner er bortskjemte drittunger som er vant til å få allt opp i fanget, og i likhet mad andre bortskjemmte drittunger så begynner de å sutre og grine når de en gang ikke får hva de vil. Til menn, prøv dette eksperimentet en gang: Flørt med en dame helst på en hjemmefest (gjerne en som er godt innenfor din liga så du er sikker på å få henne med til senga). Så går dere inn på soverommet, kler av dere og hopper i senga. Så ruller du deg sakte rundt og vender ryggen til henne og sier "jeg har ikke lyst". Også er det bare å observere henne klikke fullstendig, også bli anngrepet av hele hennes venindegjeng etterpå som klikker like mye. Ja du har gått glipp av en omgang i sengehalmen, men innsikten du nå har fått i kvinners psyke og dobbeltmoral er absolutt værdt det. Anonymkode: 2a73a...9d6 Noen få du liksom. Nei, slik er det ikke. Mange menn blir furtne, noen blir sinte osv. Dette handler ikke om kjønn. Mange synes avvisning er vanskelig. Og det der eksperimentet ditt er latterlig. Det sier ganske mye om deg. Fy faen, så patetisk. Anonymkode: bd249...1ec 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #14 Skrevet 4. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er totalt på jordet som vanlig. Mei det er ikke i nærheten en gang av å være noen likheter her. Noen få menn kan bli litt furtene av avvisning ja, men det er ikke i nærheten av hva slags scener som oppstår hvis en kvinne for en gangs skyld i livet sitt skulle ta initiativ også bli avvist. Det handler nok om at kvinner er bortskjemte drittunger som er vant til å få allt opp i fanget, og i likhet mad andre bortskjemmte drittunger så begynner de å sutre og grine når de en gang ikke får hva de vil. Til menn, prøv dette eksperimentet en gang: Flørt med en dame helst på en hjemmefest (gjerne en som er godt innenfor din liga så du er sikker på å få henne med til senga). Så går dere inn på soverommet, kler av dere og hopper i senga. Så ruller du deg sakte rundt og vender ryggen til henne og sier "jeg har ikke lyst". Også er det bare å observere henne klikke fullstendig, også bli anngrepet av hele hennes venindegjeng etterpå som klikker like mye. Ja du har gått glipp av en omgang i sengehalmen, men innsikten du nå har fått i kvinners psyke og dobbeltmoral er absolutt værdt det. Anonymkode: 2a73a...9d6 Det er jo tydelig at du er en helt spesiell type mann, og da mener jeg ikke på en positiv måte. Både kvinner og menn kan gjennomskue folk som bare leker med andres følelser og det er selvfølgelig mye mer provoserende enn å bli avvist. Det er grunnen til at damene blir sure på deg, ikke fordi du avviser dem men fordi de skjønner at du er en manipulerende drittsekk som liker å leke med andres følelser. Jeg opplevde at en fremmed fyr ble dritsur og begynte å oppføre seg truende fordi jeg ikke ville danse med ham, så det finnes noen irrasjonelle kruttbomber blant menn også. Anonymkode: 027fe...1c4 11
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #15 Skrevet 4. mars 2018 2 timer siden, Sphere skrev: Og til dette «eksperimentet» ditt... Man leker seriøst ikke med folk på den måten. Uansett kjønn. Og hvorfor ikke det tør jeg spørre? Er det ikke helt i orden å trekke seg som sex når som helst for hvilken som helst årsak da? Det er det jeg har lest i hundrevis av tråder her på forumet hvor absolutt alle kvinnene var enig om at en mann ikke kan forvente noen ting uansett hvor langt man har gått, og at han ikke skal reagere på noe som helst måte uansett når en jente måtte finne på at hun plutselig ikke hadde lyst likevel. Anonymkode: 2a73a...9d6 3
Sphere Skrevet 4. mars 2018 #16 Skrevet 4. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor ikke det tør jeg spørre? Er det ikke helt i orden å trekke seg som sex når som helst for hvilken som helst årsak da? Det er det jeg har lest i hundrevis av tråder her på forumet hvor absolutt alle kvinnene var enig om at en mann ikke kan forvente noen ting uansett hvor langt man har gått, og at han ikke skal reagere på noe som helst måte uansett når en jente måtte finne på at hun plutselig ikke hadde lyst likevel. Anonymkode: 2a73a...9d6 Det er stor forskjell på å planlegge slikt dritt og det at det oppstår en situasjon der man endrer mening. 10
Bakepulver Skrevet 4. mars 2018 #17 Skrevet 4. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor ikke det tør jeg spørre? Er det ikke helt i orden å trekke seg som sex når som helst for hvilken som helst årsak da? Det er det jeg har lest i hundrevis av tråder her på forumet hvor absolutt alle kvinnene var enig om at en mann ikke kan forvente noen ting uansett hvor langt man har gått, og at han ikke skal reagere på noe som helst måte uansett når en jente måtte finne på at hun plutselig ikke hadde lyst likevel. Anonymkode: 2a73a...9d6 Du spør om hvorfor du ikke skal leke med folk på den måten? Den sosiale kompetansen din er tydeligvis ikke utviklet da du fremstår som en kvinnehatende drittsekk. Kg er en fin plass for dere likesinnede umodne guttunger for å mate kvinnehatet deres.. 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #18 Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, Sphere skrev: Det er stor forskjell på å planlegge slikt dritt og det at det oppstår en situasjon der man endrer mening. Hva er forskjellen for den som opplever det? Anonymkode: 2a73a...9d6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #19 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, Bakepulver skrev: Du spør om hvorfor du ikke skal leke med folk på den måten? Den sosiale kompetansen din er tydeligvis ikke utviklet da du fremstår som en kvinnehatende drittsekk. Kg er en fin plass for dere likesinnede umodne guttunger for å mate kvinnehatet deres.. Merkelig at når kvinner leker med menn på nøyaktig samme måte så er det helt greit og blir støttet av samtlige kvinner her på forumet, og mannen blir skjelt ut hvis han reagerer negativt på det. Anonymkode: 2a73a...9d6 2
Sphere Skrevet 4. mars 2018 #20 Skrevet 4. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen for den som opplever det? Anonymkode: 2a73a...9d6 At den ene burde være lykkelig over å ikke ha hatt sex med en beregnende og utspekulert jævel. 8
Anbefalte innlegg