AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Fant ikke en slik tråd etter søking på forumet, jeg forsøker derfor å opprette en og ser om det blir noe av. (Mulig jeg har oversett den, og om det finnes en slik tråd, kan bare mod slette denne) Her legger vi inn anbefalinger av filmer/serier/dokumentarer etc. fra NORSK Netflix. Dvs. kun innhold som finnes på norsk netflix (Ja, jeg vet det er mulig å omgå ved bruk av VPN, men her er det kun den norske som gjelder). Regelen er at man må ta med en liten begrunnelse om hvorfor denne er å anbefale (uten å spoile selvagt). Jeg starter med å anbefale Zwartboek (The Black Book). En fantastisk spennende og gripende film fra motstandskampen i Nederland under andre verdenskrig. Anbefales varmt. Glitrende skuespill av Carice Van Houten (fra bl.a. Game of Thrones) som spiller en ung jødisk kvinne som infiltrerer nazistene og blir spion for motstandsbevegelsen. Link til filmen:Zwartboek Anonymkode: 46141...800 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Secrets of British Castles , BBC Serpico, med Al Pacino, korrupsjon i politiet. Tin Tin Breaking Bad Rick and Morty, litt sær humor for noen kanskje. Anonymkode: 81611...f96
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Men er det kun den norske som gjelder? Syns det kom litt dårlig frem... Anonymkode: d054f...21c
Sh999 Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant ikke en slik tråd etter søking på forumet, jeg forsøker derfor å opprette en og ser om det blir noe av. (Mulig jeg har oversett den, og om det finnes en slik tråd, kan bare mod slette denne) Her legger vi inn anbefalinger av filmer/serier/dokumentarer etc. fra NORSK Netflix. Dvs. kun innhold som finnes på norsk netflix (Ja, jeg vet det er mulig å omgå ved bruk av VPN, men her er det kun den norske som gjelder). Regelen er at man må ta med en liten begrunnelse om hvorfor denne er å anbefale (uten å spoile selvagt). Jeg starter med å anbefale Zwartboek (The Black Book). En fantastisk spennende og gripende film fra motstandskampen i Nederland under andre verdenskrig. Anbefales varmt. Glitrende skuespill av Carice Van Houten (fra bl.a. Game of Thrones) som spiller en ung jødisk kvinne som infiltrerer nazistene og blir spion for motstandsbevegelsen. Link til filmen:Zwartboek Anonymkode: 46141...800 Takk for tips Den skal jeg se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå