Gå til innhold

Ingen sexlyst

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente på 28 år, vært singel i 4,5 år, men har hatt noen korte dating perioder. Hadde også ett seksuelt forhold med en mann jeg var veldig forelsket i. I denne perioden var sexlysten så absolutt til stedet. Hadde lyst på sex med han hele tiden og kunne også onanere når jeg ikke var med han. Forholdet tok slutt og jeg kjenner ingen tegn til lyst. Dette er nå over ett halvt år siden og jeg har kanskje onanert 2 ganger på denne tiden. Jeg lurer på om det  er normalt eller om det er noe "galt" med meg. Flere som opplever ingen seksuell lyst og hva gjør dere for å få det tilbake?

Anonymkode: a60b5...f39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen går i dvale når den ikke får sex. Det er faktisk veldig greit! Når en ny person kommer inn i livet igjen, så er kroppen tilbake til lysten helt av seg selv. 

Har selv opplevd flere tilfeller av stopp med sexlyst. Har hatt samme partner gjennom hele tiden. Stoppene har vært på grunn av fødsler, sykdom, depresjonsperioder osv. Når jeg har vært glad og tilværelsen har vært normal igjen, så er lysten på plass som vanlig. Dette gjelder også for min partner. Vi er rause på at vi ikke maser om sex til hverandre under disse periodene. Det ordner seg alltid!!

Anonymkode: ed778...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...