Gå til innhold

Skikkelig misfarga underliv!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som har plaget meg i flere år, omtrent fra jeg var i 16-årsalderen. Det er at jeg har så utrolig mørkt underliv! Da mener jeg ikke en liten nyanseforskjell, men omtrent fra hvit til svart. Er det noe medisinsk galt med meg? Kommer jeg aldri til å ha et sexliv pga mitt uattraktive underliv?

Hilsen frustrert 19-åring.

Anonymkode: 07e55...e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk opp vulva å se hvor mange forskjellige underliv vi kvinner har. Du er ikke unormal, fitter kommer i alle fasonger og mange forskjellige farger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er alt mørkt eller deler?  Ytre/indre lepper? 

Uansett er du helt normal :)

Labia colour

Some women have pink labia and others have brown or reddish or purplish labia. Sometimes the labia are the same colour as the woman’s skin, but often they are lighter or darker, just like the lips on your face. Variation in the colour of your labia is very normal. The gallery shows a range of labia in different colours.

http://www.labialibrary.org.au/photo-gallery/#

Anonymkode: 0cb9c...90d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe som har plaget meg i flere år, omtrent fra jeg var i 16-årsalderen. Det er at jeg har så utrolig mørkt underliv! Da mener jeg ikke en liten nyanseforskjell, men omtrent fra hvit til svart. Er det noe medisinsk galt med meg? Kommer jeg aldri til å ha et sexliv pga mitt uattraktive underliv?

Hilsen frustrert 19-åring.

Anonymkode: 07e55...e22

Underliv kommer i like mange varianter som kvinners ansikt. 

Du er laget slik du er laget og det er ikke noe å gjøre noe med. Aksepter kroppen din slik du har fått den skapt. Du er ikke unormal. Det unormale er å tenke slik du gjør. Eventuelt får du snakke med legen din. 

Anonymkode: 04ae3...5d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til det 90d sier er det også vanlig å ha mørkere hud på baken og øverst på innsiden av lårene. 

Anonymkode: 6e5e1...bcb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...