AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg er i et fast forhold, er gift og trives med det. Vi har et godt sexliv og jeg er veldig trygg i min seksualitet, men når det er sagt har jeg aldri prøvd og ha sex med en annen jente. Og jeg kjenner at dette er noe som tenner meg, og noe jeg kunne tenke meg! Er det noen heterofile damer her inne som har erfaring? Anonymkode: 2be97...7b4 1
WubWub Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 håper du gjør det slutt før du hopper ut i det og er utro da 5
deneneste Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Jeg fikk med min eks på trekant. Hjalp veldig på nysgjerrigheten! Men det forutsetter at man vet at det ikke blir sjalusiproblemer da
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Har ei venninne som var i samme situasjon. Hun snakket med mannen som sa det var greit hvis hun prøvde jentesex. Det gjorde hun, men syntes ikke det var noe særlig, og sa hun ikke kom til å gjøre det igjen. Anonymkode: 03886...443
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har ei venninne som var i samme situasjon. Hun snakket med mannen som sa det var greit hvis hun prøvde jentesex. Det gjorde hun, men syntes ikke det var noe særlig, og sa hun ikke kom til å gjøre det igjen. Anonymkode: 03886...443 Hva gikk galt? Var det liksom noe som... manglet..? Anonymkode: e084f...8b2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva gikk galt? Var det liksom noe som... manglet..? Anonymkode: e084f...8b2 Menn er bedre. Blir ikke det samme uten en mann. Anonymkode: 7eee0...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Bare deilig. Men litt fomlete de første gangene, så ikke hopp av. Ikke farlig. Ikke dyrt. Veldig sunt. Ikke noe du snakker om med noen. Bare du og hun andre. De fleste venninnene dine har litt lyst, men er like pysete som deg. Invitèr yndlingsvenninna, eller en annen på litt vin og litt TV-kveld. Snakk om det meste. Berør henne. Skryt av håret. Så sier du at du er litt stiv i nakken, og spør om hun kan massere. Så nevner du "litt tilfeldig" at du har lyst å prøve jentesex. Da tester du responsen. Er den ikke der, snakker du bare om noe annet. Du vet du sitter med venninnen naken foran deg, om HUN tar opp igjen temaet 10-12 setninger senere. Det kom bare litt brått på. Og dere gjør ikke noe galt. Anonymkode: 0c288...136 1
Edie Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Ryddet for brudd på seksualitetrommets retningslinjer. Edie, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 Ja, og gjør det gjerne igjen. Mannen og jeg har utforsket med andre par andre, så da har vi opplevd litt ulike varianter av sex sammen. Tror vår vanlige og daglige omgangskrets ville blitt veldig overrasket om de visste... Jeg kunne gjerne skjekket opp en venninne, men da vil mannen bli med. Tror ikke jeg tar sjansen. Lite sted og treff på ulike sosiale arenaer ellers i hverdagen. Tenker det kan bli komplisert 😊 Anonymkode: 2e75b...7e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå