Gå til innhold

Andre som har en hard klump her? normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bekymret :/ 

IMG_5844.JPG

Anonymkode: 95e0a...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du bekymret går du til legen og ikke spør her hva som er normalt eller unormalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der hvor den hvite flekken er?

Anonymkode: fe803...a51

AnonymBruker
Skrevet

ja den er der hvor den hvite flekken er. Legen kjente på den sist uke og sa det bare var en lite lymfeknute men hvorfor går den aldri ned i størrelse?? den er hard og.. kjente den der for 5 mnd siden også

AnonymBruker
Skrevet

Men legen hadde vell sett noe nedi halsen min visst det var pga kreft

AnonymBruker
Skrevet

Be om å få ultralyd av den.

Anonymkode: fe803...a51

AnonymBruker
Skrevet

:// åå er så bekymret

AnonymBruker
Skrevet

En lymfeknute vil fortsette å være stor hvis du irriterer den ved stadig å ta på den.

Anonymkode: fe967...bec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kul på samme plass. Sannsynligvis pga stress/lymfeknute. Hvos du har hatt den i fem mnd og den ikke har forandret seg er det nok ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: 6b1f3...dd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min har en forstørret lymfeknute på samme plass. Den har vært der i mange år nå. En barnelege har kjent på den og sa at den ikke er farlig. Den har ikke forandret seg på disse årene. Fikk beskjed om at barn noen ganger får forstørrede lymfeknuter. 

Anonymkode: 113f1...e57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det at den er hard må vell ikke bety at det er noe farlig? legen kjente jo på den men han hadde vell fått en mistanke visst det var noe galt med den

AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere som har hatt kul akkurat der. Han ene har en veldig svær (sjenerende, synes jeg) men gjør ikke noe med den. Legen har sjekket flere ganger og det er ikke no farlig. Hun andre skar den bort:) Det er ganske vanlig, og ikke noe å bekymre deg for, dersom legen allerede har stett på det:) 

Anonymkode: 30df8...613

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

var faktisk tilfeldigvis hos en kompis for noel uker siden også, da sa han tilfedigvis "jeg har en klump baki nakken har, har hatt den der veldig lenge" og det er akkurat der du har den.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en liten kul akkurat der. Har aldri plaget meg eller tenkt så mye over det, da den verken gjør vondt eller er av betydelig størrelse. Den har hatt den samme størrelsen i hvert fall 10 år.

Anonymkode: bee16...c2e

Skrevet

Er helt normalt å få lymfeknuter. Noen ganger varer de veldig lenge også. 

Hvis legen alt har undersøkt den kan du nok ta det med ro. Skjønner at det er skummelt, men det er slettes ikke bra for helsa å bekymre seg så mye heller. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...