Gjest morbit Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 er også en av de som har fått nok av hormoner. men jeg er i et stabilt forhold og har sex ca 5 ganger i uken. hva slags prevensjonsmiddel passer best da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #2 Del Skrevet 15. februar 2005 kobberspiral er vel uten hormoner, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #3 Del Skrevet 15. februar 2005 Pessar, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #4 Del Skrevet 15. februar 2005 Vurderte pessar selv en periode, men slo det raskt fra meg. Virker nokså tungvint... Jeg er kjempefornøyd med kobberspiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @ Skrevet 15. februar 2005 #5 Del Skrevet 15. februar 2005 Har vurdert kobberspiral, men er veldig redd for å få enda større menssmerter enn det jeg har.. Noen som har erfaring med det?? Til vanlig har jeg så store smerter de 2-3 første dagene av mensen at smertestillende ikek hjelper, og dagen går med til å ligge på sofaen.. I tilelgg blør jeg ganske mye, og er en del jernfattig.. Jeg blir helt på tur av hormnoer, så prevansjon med hormoner vil jeg holde meg unna. Har jo bodd med sambo i flere år, og begynner å bli rimelig lei av kondomstyret. :oops: Vil så gjerne at det skal funke med kobberspiral, men så var det det med menssmertene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #6 Del Skrevet 15. februar 2005 Hm...kobberspiral kan gi økte blødninger og mer smerter. Jeg har ikke merket noe til det, men det er visst relativt vanlig. Prevensjon skal ikke være lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 15. februar 2005 #7 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) .. Endret 20. april 2007 av Helena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest therrance Skrevet 17. februar 2005 #8 Del Skrevet 17. februar 2005 steriliser deg da vel. fins nok av barn i verden som trenger foreldre så du slipper strekkmerker og overvekt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #9 Del Skrevet 18. februar 2005 steriliser deg da vel. fins nok av barn i verden som trenger foreldre så du slipper strekkmerker og overvekt osv. det var vel en litt rask beslutning..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #10 Del Skrevet 18. februar 2005 Eller en PFC, som f.eks LadyComp eller Pearly, som det er skrevet en del om på dette forumet, f.eks her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #11 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan anbefale Persona, en liten "datamaskin" med strips hvor du tisser på stripsen (8 ganger i mnd) også analyserer Personaen hormonene i urinen og finner ut hvor i syklusen du er. Veldig kjekt, den teller dager for deg og kommer med røde eller grønne dager. Siden den ikke går på temperaturen som mange andre gjør, er den enda sikrere. Også veldig fin til å finne eggløsningen når du vil bli gravid. Det er Unipath som fører den. (De samme som fører Clear Blue testene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #12 Del Skrevet 18. februar 2005 Siden den ikke går på temperaturen som mange andre gjør' date=' er den enda sikrere. [/quote'] Persona: 94% sikkert. Lady/Babycomp/Pearly: 99,3%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå