Moongirl Skrevet 19. mars 2018 #61 Del Skrevet 19. mars 2018 Personalet og gjestene kler hverandre 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. juli 2018 #62 Del Skrevet 5. juli 2018 Hjelper hvor FINNER de disse folkene 😂 Står de klare ved inngangen og plukker ut de rareste? Jaja, i det minste koser de seg 😆 Haha beste! Nå var det akkurat noen som mente at de ikke kunne sjekke inn på facebook at de var på danskebåten fordi det var så harry, men å bli med på TV kunne de 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #63 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, Sirah skrev: Hjelper hvor FINNER de disse folkene 😂 Står de klare ved inngangen og plukker ut de rareste? Jaja, i det minste koser de seg 😆 Haha beste! Nå var det akkurat noen som mente at de ikke kunne sjekke inn på facebook at de var på danskebåten fordi det var så harry, men å bli med på TV kunne de De har nok plukket ut de mest harrye folkene de kunne finne 😂 Jeg klarte bare en halv episode. Ble for flau Anonymkode: 106a4...101 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #64 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg kjenner en som ble med på TV. Viste ikke at det skulle være tv team der før h.. kom på båten. Men godtok å være med. H..var litt flau etter på . Men fort glemt . Denne personen er helt normal men ganske utadvendt. Anonymkode: 03c25...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #65 Del Skrevet 4. september 2018 🙈 Nå er det i gang igjen, hjelpes. Det må være skuespill, vær så snill å si at det er skuespill. Anonymkode: 719f8...512 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #66 Del Skrevet 5. september 2018 De to på blindate.. han virker jo ikke helt normal? Anonymkode: fdcd9...431 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #67 Del Skrevet 5. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: De to på blindate.. han virker jo ikke helt normal? Anonymkode: fdcd9...431 Nei, han må jo ha en lettere utviklingshemming? Anonymkode: 144ae...4a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #68 Del Skrevet 5. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, han må jo ha en lettere utviklingshemming? Anonymkode: 144ae...4a2 Akkurat det jeg tenkte også😂 så du den scenen når de skulle bestille mat? «Den vil jeg også ha» «nei vi kan ikke ha det samme» «nei det kan vi ikke» .. dævver Anonymkode: fdcd9...431 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #69 Del Skrevet 5. september 2018 En skikkelig studietur for den som vil observere mennesker av så ymse slag når de slår ut i full blomst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #70 Del Skrevet 8. september 2018 Det blinddate-paret hadde jeg ikke holdt ut med i 5 minutter engang 😵 Noe må jo være off med de to? Anonymkode: 6cb3e...b17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 8. september 2018 #71 Del Skrevet 8. september 2018 På 5.9.2018 den 19.33, AnonymBruker skrev: De to på blindate.. han virker jo ikke helt normal? Anonymkode: fdcd9...431 Men hun er 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2018 #72 Del Skrevet 8. september 2018 De kan da ikke noe for at de har ekstremt godt humør (m.m.) hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 17. september 2018 #73 Del Skrevet 17. september 2018 Altså er det mulig. Jeg kjenner jeg blir flau av å se på. Og dette har de stilt opp frivillig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2018 #74 Del Skrevet 17. september 2018 Komi-norge har en uuttømmelig kilde til herlig inspirasjon på denne båten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #75 Del Skrevet 18. september 2018 Dette er en slags utdritings-tv ala Ullared. Anonymkode: 7d4a8...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #76 Del Skrevet 5. mars 2024 startet å se på dette nå, har ikke sett det før. Guri malla så mange orginaler. har du sett? Anonymkode: b659d...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 6. mars 2024 #77 Del Skrevet 6. mars 2024 Dj Donald, he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars 2024 #78 Del Skrevet 6. mars 2024 Jeg så en del på det før og ja det er mange originaler, men uten dem hadde det ikke blitt noen serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. mars 2024 #79 Del Skrevet 7. mars 2024 Jeg merker jeg lurer på hvordan det går med noen av disse karakterene i dag. DJ Donald og Roger blant annet. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #80 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2018 den 21.28): Jeg reiser en god del med denne båten, og kjenner mange av medlemmene på Stena sagas venner. Det er helt klart for meg at Rakett tv virkelig har klart å plukke ut de aller mest harry og merkelige folkene de kunne finne. Og de normale blir klippet så de virker rare.... Det er flott atmosfære ombord, har man gavekort blir en tur med denne båten billigere enn en kveld på byn. Det er tryggere, og man slipper taxikø midt på natta. Mye bra konserter ombord også, hvis man følger litt med på kalenderen. I Fredrikshavn kan man også få kjøp øl til 2,5 pr boks. det er jo griet å ta med seg! Anonymkode: 80350...475 Tryggere enn byen? Morsom du. Har du hørt om Scandinavian Star? Man et tryggere i taxikø enn på en brennende båt, gitt. Og de korridorene til lugarene er en jævla labyrint, tenk deg den panikken som oppstår der om det brenner. Anonymkode: e91c4...490 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå