Gå til innhold

Århundrets stemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

William skulle røket ut idag, ikke Marianne! William er jo dritkjedelig. Håper han ryker neste gang. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem f. er det som stemmer på William, egentlig? Skandale at han ikke gikk ut i dag.

Anonymkode: 8cd89...aee

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk ikke sett i går. Siden Daniel er der enda, så er det vel småjentene som stemmer for harde livet på han. Men hvem er det som stemmer på William?! Fatter det ikke

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

00 tallet i kveld og det må jeg få med meg. William velger vel nok en ballade 🙄 håper han ryker. Så dørgende kjedelig 

Anonymkode: 3d9e0...d38

• Liker 4
Skrevet

Jeg håper og William ryker i kveld. Hvem er det som stemmer på han? Sykt at Marianne røyk ut før både Daniel og William 🤥

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor åpner de showet med en sang fra 1998? :klo:

Anonymkode: a59ce...385

• Liker 1
Skrevet

Daniel var kjedelig som vanlig. Og jeg blir gal av de skrikejentene som skriker hver gang han skal på! Håper han eller William ryker idag selv om ikke William har sunget enda. Han har vært dørgende kjedelig hver gang, er sikkert det idag og. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jannicke Kruse er ikke flink. 

Hun var faktisk flinkere på de høyere tonene, men hun er ikke akkurat en artist. Dårlig i engelsk også. 

Anonymkode: 852aa...fad

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

William...er dette i det hele tatt mulig? Noe så fælt!

Skrevet

William Hut synger rett å slett surt, og det blandet med en utrolig nasal stemme, blir bare ræva dårlig.

Noe veldig feil om han ikke ryker i kveld.

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld meg, men William kan jo ikke synge 🤤🤤🤤

• Liker 3
Skrevet

Syns han sa han skulle synge rock jeg. Den låta der har da for pokker ingenting med rock å gjøre! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette århundre er 18 år gammelt. Litt tidlig å begynne med århundres er det ikke ?

Anonymkode: 6371b...366

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
1 minutt siden, Minnie23 skrev:

Unnskyld meg, men William kan jo ikke synge 🤤🤤🤤

Og Ivar Dyrhaug da: «Du naila låta, etterhvert satt den som ei kule» 😂

AnonymBruker
Skrevet

Dette her var krise! Kan dommerene slutte å dulle med de? William sang rett ut surt! Det var virkelig fælt å høre på. Hvis ikke han ikke ryker, så skjønner jeg ingenting 

Anonymkode: d8f39...e21

• Liker 4
Gjest chisandra
Skrevet

Blir verre og verre, dette.

Heldigvis er Eirik med, ellers hadde jeg gitt opp. 

Skrevet
13 minutter siden, chisandra skrev:

Og Ivar Dyrhaug da: «Du naila låta, etterhvert satt den som ei kule» 😂

Altså...... er han tonedøv? :klo:

Naila låten gjorde han da virkelig ikke! 🙊🙊

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, chisandra skrev:

Blir verre og verre, dette.

Heldigvis er Eirik med, ellers hadde jeg gitt opp. 

Erik er mye bedre enn de andre. Ryker han (Som hadde vært krise) så gir jeg opp

Jeg blir GAL av fjortsjentene som hyler når Daniel opptrer! 🙈Virker så påtatt. Er de leid inn?!

• Liker 2
Skrevet

Litt kult at Elg skal synge Donkeyboy, hehe. Det hadde jeg ikke ventet. 

• Liker 1
Skrevet

Eirik er den eneste som har vært god så langt. Er glad i den sangen fra før av, men han var bedre enn originalen.

Hva Daniel og William gjør der enda, skjønner ikke jeg. Frida blir bare så nitrist hver bidige gang. Likte ikke at ho oversatte den sangen, selv om jeg ikke er stor Beyoncé fan. Synes også at ho ødela Prøysen-låta forrige gang. Siden de tar tiår for tiår, så får ho holde seg til det som var typisk for musikken den gangen. 

Må liksom få med meg programmet, men det er så mye jeg ikke liker med det. Hva gjør egentlig dommerne der? De skryter jo bare. Hvorfor går ikke tiårene kronologisk? Hvorfor røyk Marianne før både William, Daniel, Frida og Jannike? Hva gjør de skrikejentene der?????! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...