AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #241 Skrevet 5. mai 2018 På 29.4.2018 den 20.03, Aurora** skrev: Hvorfor synes du han er så kjedelig? Han varierer hvertfall i låter. Frida velger alltid de samme kjedelige låtene hver gang. Booooring Fordi det er så tydelig at han ikke er, eller har vært, en «reell» artist (forbinder han med idol og andre musikkonkurranser, får litt karaoke-feeling), mens de to andre har drevet med egen musikk i flere år. Han er allsidig, absolutt, men å være allsidig går ofte på bekostning av særpreg. Samtidig betyr også særpreg at man når et smalere publikum, så jeg skjønner jo hvorfor mange foretrekker Eirik. Har vært på konsert med Frida, og det var magisk. Anonymkode: d57d4...7ad
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #242 Skrevet 6. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er så tydelig at han ikke er, eller har vært, en «reell» artist (forbinder han med idol og andre musikkonkurranser, får litt karaoke-feeling), mens de to andre har drevet med egen musikk i flere år. Han er allsidig, absolutt, men å være allsidig går ofte på bekostning av særpreg. Samtidig betyr også særpreg at man når et smalere publikum, så jeg skjønner jo hvorfor mange foretrekker Eirik. Har vært på konsert med Frida, og det var magisk. Anonymkode: d57d4...7ad Eirik har også drevet med musikk i flere år, men var ikke før i Idol han ble kjent. Anonymkode: d8f39...e21 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #243 Skrevet 6. mai 2018 Så bra at Frida gikk ut! Hun har hatt noen fine sanger, da hun sang Edit Piaf og den sangen om å være 17. Men synes stemmen hennes er like flat på det meste, høres veldig anstrengt ut og hun har flere ganger synget falskt. Irriterer meg også at alt ble oversatt til norsk. Og fikk helt spader av at hun radbrekket Prøysen Heia Elg Anonymkode: 461a4...5ad 4
Christy89 Skrevet 6. mai 2018 #244 Skrevet 6. mai 2018 Riktig at hun røyk ut. Hadde blitt for dumt om hun kom videre. Synes hun er fryktelig kjedelig og gjør nesten alle sangene hun synger nitriste. Blir ikke noe bedre at hun oversetter til norsk. Hadde sovnet på konsert med ho. 1
Jordbærogfløte Skrevet 7. mai 2018 #245 Skrevet 7. mai 2018 Gleder meg til finalen nå! Med to så forskjellige artister.
Salka Skrevet 12. mai 2018 #246 Skrevet 12. mai 2018 Husk at finalen i århundrets stemme begynner nå kl 1930 i stedet for 20 da dere. Tv2 har tenkt smart, tror ikke mange hadde sett på siste halvdel om det begynte til vanlig tid pga Grand Prix. Heia Eirik!
Aurora** Skrevet 12. mai 2018 #248 Skrevet 12. mai 2018 Håper Eirik vinner. Synes ikke Elg er like god. 1
Salka Skrevet 12. mai 2018 #249 Skrevet 12. mai 2018 Gratulerer, Elg! Selv om jeg håpte og stemte på Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå