AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Jeg har hørt rykter om at GT skulle komme til Torgallmenningen i Bergen, men lurer på om den har kommet allerede eller om ikke, når den kommer? Så en artikkel om det på BA.no men måtte være abonnement for å lese den. Finner ikke noe om jeg googler heller (kanskje jeg bare er fryktelig dårlig på å google ) Anonymkode: a5b35...096
chouette Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 (endret) Mener å ha hørt det skulle være i mars i år. Sikkert utsatt. Endret 3. mars 2018 av toothfairy
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 Ser det er plakater utenfor lokalet på Torgallmenningen om at Gina Tricot skal åpne der i mars en gang. Er på enden av Torgallmenningen, der som 7-eleven lå før (like ved China Palace). Anonymkode: 10ea8...b14
Solivagant Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 Den skal åpne iløpet av mars, men har ikke sett at det er satt en dato enda.
Gjest KrissG Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Det visste jeg ikke Så bra at de kommer til Bergen
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 Gina Tricot har allerede butikk både på Åsane Storsenter og på Vestkanten, men blir kjekt med en Gt-butikk i sentrum også👏 Anonymkode: 10ea8...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå