AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #1 Skrevet 3. mars 2018 Hvordan vet man at tatoveringen har grodd? Eller hvor lang tid tar det ca før en tatovering har grodd? Anonymkode: 5847d...a44
Storbyjenten Skrevet 3. mars 2018 #2 Skrevet 3. mars 2018 Når ruen er borte ☺️ Tar ca 1 mnd før den er skikkelig grodd.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #3 Skrevet 3. mars 2018 5 minutter siden, Storbyjenten skrev: Når ruen er borte ☺️ Tar ca 1 mnd før den er skikkelig grodd. Okei men hvor lenge ca burde jeg smøre kremen ? Tror ikke det stod på arket jeg fikk hvor lenge jeg skal smøre. -TS Anonymkode: 5847d...a44
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #4 Skrevet 3. mars 2018 Det er svært individuelt. Det kan ta 6-8 måneder. Men den kan se ferdig grodd ut, etter 1-2 uker. Det kommer an på huden, til den enkelte. Mine gror rimelig rask, 2-3 uker. Når blekket ikke er blankt lenger, er det en god indikator på at tatoveringen er ferdig grodd, om du ikke har tatovert over arr og brennmerker selvsagt. Anonymkode: 5b9ab...e64
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 Jeg smurte i en måned. 1 time siden, Storbyjenten skrev: Når ruen er borte ☺️ Tar ca 1 mnd før den er skikkelig grodd. Jeg fikk ikke ru. Jeg var flink til å smøre så det slapp jeg. Man skal prøve å unngå å få ru på tatoveringen. Anonymkode: 11d91...072
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 Det kommer an på huden din, størrelsen på tatoveringen, hvordan du behandler din osv. Jeg har en ganske stor som grodde bra i løpet av en måned, men jeg tenkte ikke at den var skikkelig grodd før etter 3-4 måneder, og jeg utsatte den ikke for f.eks sollys før det Anonymkode: 2f075...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå