Monky Skrevet 22. mai 2018 #141 Del Skrevet 22. mai 2018 Hu må seriøst slutte med den kopieringa!! Jeg skjems på hennes vegne!! Hvorfor dlitter hu ikke, når hu vet det ikke er innafor å holde på sånn?? I don't get it!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 27. mai 2018 #142 Del Skrevet 27. mai 2018 Sommeren er her å hun har lyst på bodyer og freshe farger, og så legger hun ut bilder av svarte å hvite bodyer fra Nelly.. svart og hvitt er ikke freshe farger Ine! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 28. mai 2018 #143 Del Skrevet 28. mai 2018 10 timer siden, Horselady skrev: Sommeren er her å hun har lyst på bodyer og freshe farger, og så legger hun ut bilder av svarte å hvite bodyer fra Nelly.. svart og hvitt er ikke freshe farger Ine! Årets sommerferie er overskriften 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 30. mai 2018 #144 Del Skrevet 30. mai 2018 Nok et lite innlegg om årstidene og været. Etter et innlegg om alle planene hun har og som hun skal fortelle om senere, men som hun aldri forteller om. I stedet for å kopiere innlegg (og ta egne bilder) så har hun nå begynt å ta generiske kollasjer fra Adviral som hun prøver å late som hun har satt sammen selv. Etter min mening blir slike annonser svært lite troverdige når den som skriver om produktene ikke har dem selv. Troverdigheten til denne bloggeren er kanskje ikke på topp fra før av heller. Samtidig kan jeg forstå hun ikke prøver å sette sammen egne antrekk og legge ut bilder av det slik som hun blir roasta her inne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethw Skrevet 21. juni 2018 #145 Del Skrevet 21. juni 2018 Hvorfor later hun som om hun har samarbeid med f.eks royaldesign og slettvoll? Er jo «bare» reklame på bloggen, som egentlig ser ut til å være gratisreklame? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 21. juni 2018 #146 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg tror ikke hun forstår forskjellen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 21. juni 2018 #147 Del Skrevet 21. juni 2018 32 minutter siden, MalloryK skrev: Jeg tror ikke hun forstår forskjellen Hun gjør nok ikke det nei.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. juni 2018 #148 Del Skrevet 24. juni 2018 23 juni er deler av innlegget ordrett kopiering av «mammatilMichelle» fra 21 juni... om ferietid som egentlig er fulltidsjobb med masse kos... at det går an 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OuterSpace Skrevet 25. juni 2018 #149 Del Skrevet 25. juni 2018 https://nouw.com/gladehjem/det-er-viktig-a-ta-vare-pa-og-nyte-oyebl-34070572 vs http://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/13/sondag-besok-og-tivoli/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 25. juni 2018 #150 Del Skrevet 25. juni 2018 "et nytt hjem" innlegget. 7 bilder av akkuratt det samme. Så inspirerende! Eller ikke Altså, hadde holdt med 1. Less is more 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 25. juni 2018 #151 Del Skrevet 25. juni 2018 Burde kanskje ta seg et kurs i rettskriving og hele den pakka. Drømme kjøkken? .... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 25. juni 2018 #152 Del Skrevet 25. juni 2018 6 timer siden, Bambi1995 skrev: "et nytt hjem" innlegget. 7 bilder av akkuratt det samme. Så inspirerende! Eller ikke Altså, hadde holdt med 1. Less is more Typisk henne det. Det samme om igjen og om igjen. De blanke lysholderne feks..de er oppbrukte for leeeenge siden! Å Ine...mobildeksel..ærlig talt, det blir alt for fjortis for meg på en blogg. Når du passerer 20-25 så er ikke mobildeksel noe du bruker så veldig mye tid og penger på. Bruk heller tiden din på å finne litt pynt eller noe som gjør hjemmet ditt litt mer levende og koselig. Nå ser det bare trist og kjedelig ut! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 25. juni 2018 #153 Del Skrevet 25. juni 2018 men apropos.. Holder hun på å bytte stil? lenge siden jeg vært på bloggen men ser nå, det har kommet mørke møbler, mørke detaljer, svart/hvite bilder. Går hun fra landlig til minimalistisk?😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 26. juni 2018 #154 Del Skrevet 26. juni 2018 16 timer siden, RedFox81 skrev: men apropos.. Holder hun på å bytte stil? lenge siden jeg vært på bloggen men ser nå, det har kommet mørke møbler, mørke detaljer, svart/hvite bilder. Går hun fra landlig til minimalistisk?😮 Hun har (i liket med VP) igjen landet og endelig funnet den stilen hun vil ha. Nå er det stilen og møblene fra Slettvoll som gjelder. Hvis du blar tilbake i innlegg, så vil du se at mange av innleggene og bildene er tatt fra deres kataloger 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. juni 2018 #155 Del Skrevet 26. juni 2018 samme bordpynten igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 29. juni 2018 #156 Del Skrevet 29. juni 2018 Hvor ofte skal vi se det vaskerommet???, Jada det er det fineste rommet hos henne, men nå er det på tide å finne på noe nytt.Er det samme om igjen hele uka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 29. juni 2018 #157 Del Skrevet 29. juni 2018 3 innlegg på rad med bilder av det samme. Skikkelig kreativ hun er 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sippykopp Skrevet 2. juli 2018 #158 Del Skrevet 2. juli 2018 Holder hun der på ENDA?! Jeg fulgte en blogg for rundt 6 år siden hvor bloggeren stadig vekk skrev innlegg om at DGH kopierte henne... HVA I ALL VERDEN 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 3. juli 2018 #159 Del Skrevet 3. juli 2018 Ironisk clickbait-tittel i dag, er det clickbait for oss kritikere?? "Jeg innser jeg trenger hjelp" (hun er bare sjuk og det er ingen ting som hjelper henne med halssmertene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 3. juli 2018 #160 Del Skrevet 3. juli 2018 Det vaskerommet går igjen ,hjelpes så lite kreativt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå