Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»

FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg slutter aldri å forundre meg over den dama... Og hun prøver så hardt på å være en interiørblogger og ønsker så gjerne å fremstå som en person som er over gjennomsnittlig interessert i interiør, hjem og oppussing. Også er det bare trist, halvferdig og upersonlig alt sammen. 

I det innlegget som handler om påskepynten som kom for sent til å pynte opp i påsken er det veldig tydelig. Hvis man zoomer litt inn på bildene så ser man f.eks den folien som er lagt på kjøkkenbenken. Et lappeteppe uten like, med mange og ekstremt stygge skjøter, bobler og unøyaktig skåret inn mot vasken og andre steder. Skapdører i forskjellige høyder, lyslist som er skjøtet midt på skaprekken og i tillegg så er skjøten lite pent utført. Stiftene syns på smartpanelet i hjørnet, ingen fuge eller silikonkant nederst på flisene osv osv. Det er rart de ikke gjør ting ordentlig når det først skal gjøres og spesielt når man vet at det skal vises frem på bloggen i det uendelige. 

Alt er iskaldt og upersonlig og de samme tingene flytter rundt i huset i rakettfart. Senest her om dagen la hun ut et bilde på snap hvor den lysestaken fra Menu stod plassert på vaskerommet... 

Og hvorfor skal hun ha så ekstremt mange, nesten prikk like, bilder i hvert innlegg?

Det er bare tragisk og trist alt sammen. Både plagieringen/kopieringen og det at hun vil og vil, men ikke får det til. 

Link til bloggen, for å vise hva jeg mener:

https://nouw.com/gladehjem/pasken-fortsetter-litt-til-33475376

https://nouw.com/marteklanderud/paskefri-33416881

Her ser man inspirasjonen til årets påskepynt.

Ser forøvrig ut til at MK har vært mye til inspirasjon i det siste.

Og dagens clickbait overskrift var i drøyeste laget syns jeg. På IG gratuleres det, kommentarer som fint får stå, mens andre kommentarer slettes over en lav sko. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orfeus
18 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg slutter aldri å forundre meg over den dama... Og hun prøver så hardt på å være en interiørblogger og ønsker så gjerne å fremstå som en person som er over gjennomsnittlig interessert i interiør, hjem og oppussing. Også er det bare trist, halvferdig og upersonlig alt sammen. 

I det innlegget som handler om påskepynten som kom for sent til å pynte opp i påsken er det veldig tydelig. Hvis man zoomer litt inn på bildene så ser man f.eks den folien som er lagt på kjøkkenbenken. Et lappeteppe uten like, med mange og ekstremt stygge skjøter, bobler og unøyaktig skåret inn mot vasken og andre steder. Skapdører i forskjellige høyder, lyslist som er skjøtet midt på skaprekken og i tillegg så er skjøten lite pent utført. Stiftene syns på smartpanelet i hjørnet, ingen fuge eller silikonkant nederst på flisene osv osv. Det er rart de ikke gjør ting ordentlig når det først skal gjøres og spesielt når man vet at det skal vises frem på bloggen i det uendelige. 

Alt er iskaldt og upersonlig og de samme tingene flytter rundt i huset i rakettfart. Senest her om dagen la hun ut et bilde på snap hvor den lysestaken fra Menu stod plassert på vaskerommet... 

Og hvorfor skal hun ha så ekstremt mange, nesten prikk like, bilder i hvert innlegg?

Det er bare tragisk og trist alt sammen. Både plagieringen/kopieringen og det at hun vil og vil, men ikke får det til. 

Link til bloggen, for å vise hva jeg mener:

https://nouw.com/gladehjem/pasken-fortsetter-litt-til-33475376

La merke til det elendige håndverket og får litt vondt av damen. Det skal liksom være så fint og så er det slurvete, halvferdig og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

For ni år siden, ville ingen av dere som hadde tro på meg, trodd at jeg ville klare å overbevise alle dere som ikke hadde troen på meg, om at jeg takler mammarollen med glans.

Fra bloggen. Mulig jeg bare er trøtt, men denne setningen sleit jeg litt med. Litt sånn Villa Paprika inspirert?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, solkrem skrev:

Guilty pleasure! 

Samme her :fnise:. Klarer ikke å la være å følge med på galskapen. Skammer meg...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun bare kunnet brukt noe av pengene til litt pynt slik at det blir litt koselig der. Alt av møbler skal være i stil, men den siste finishen mangler, det som gjør at det ser koselig og innbydende ut. Hadde ikke klart å trives i et hus som ser så lite trivelig ut som det gjør der. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen. Var det her Villapaprika hentet tips om å legge folie på gulvet på badet?😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeligste og den mest deprimerende bloggeren jeg har kikket innom en få ganger. Orker bare ikke, for det virker ikke helt i vater. Trist. Blir bare trist av å klikke innpå, så holder meg langt unna. 

Mente bloggen. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bord og nye stoler. Lamper for 7000 kr... det koster å skifte stil! Hva jobber hun med egentlig? For tviler på at hun tjener noe på bloggen 🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Horselady skrev:

Nytt bord og nye stoler. Lamper for 7000 kr... det koster å skifte stil! Hva jobber hun med egentlig? For tviler på at hun tjener noe på bloggen 🤔

Hun jobber ikke. Diller og daller hjemme som hun skriver innimellom. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 21.29, Horselady skrev:

Hadde hun bare kunnet brukt noe av pengene til litt pynt slik at det blir litt koselig der. Alt av møbler skal være i stil, men den siste finishen mangler, det som gjør at det ser koselig og innbydende ut. Hadde ikke klart å trives i et hus som ser så lite trivelig ut som det gjør der. 

Blir tristere og tristere hjemme hos henne 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jennybella skrev:

Blir tristere og tristere hjemme hos henne 

Enig! Svart og hvitt. Lite med farger og fryktelig upersonlig. De eneste rommene en ser bebodde og koselig ut er soverommene til jentene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Gunvald skrev:

Disse kjempe-pleddene til VP har hun ikke kjøpt inn. 

Marte klanderud som er i vinden nå, ikke vp 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jennybella skrev:

Marte klanderud som er i vinden nå, ikke vp 😂

Skjønner, hun vet jeg ikke hvem er😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest orfeus
På 17.4.2018 den 11.12, Horselady skrev:

Lampene er kanskje sponset? Innlegget er merket som reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, orfeus skrev:

Å nei,hun får ingenting sponset,hun gjør seg interessant ved å merke med reklame.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, orfeus skrev:

Tror neppe de er det. Hun vil gjerne bli det, og skriver innlegget slik at vi tror det. Hadde vært morsomt å visst om hun har vært i butikken fysisk og møtt kvinnen som driver den. Høres jo nesten ut som om hun kjenner henne ut i fra hva hun skriver...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
16 minutter siden, Jennybella skrev:

Å nei,hun får ingenting sponset,hun gjør seg interessant ved å merke med reklame.

1 minutt siden, Horselady skrev:

Tror neppe de er det. Hun vil gjerne bli det, og skriver innlegget slik at vi tror det. Hadde vært morsomt å visst om hun har vært i butikken fysisk og møtt kvinnen som driver den. Høres jo nesten ut som om hun kjenner henne ut i fra hva hun skriver...

Er ikke det litt rart? Hvorfor merke som reklame hvis det ikke er det? Hvis skattefuten ser det kan det jo bli problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...