AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Jeg har bestilt fra Beautyheaven.no et par ganger tidligere og som regel fått varene mine noen dager etter. Denne gangen har det gått over en uke uten at jeg har fått det jeg bestilte eller har hørt noe om hvorfor det evt er blitt forsinkelse..Har tatt kontakt flere ganger både på mail og via Facebook siden deres, men ingen svar. Er det andre som har opplevd dette? Anonymkode: 04103...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 Hei kjipt å høre, jeg bestilte derfra for første gang på mandag før kl 09, og tenkte at da var jeg sikret å ha varen seeeeenest torsdag eller i værste-værstefall i dag fredag. Men ikke kommet noe, så nå trenger jeg ikke varen allikevel, siden det var nå til helga i morgen jeg måtte bruke den. Jeg tar alltid utgangspunkt at norske nettbutikker har max tre-fire dagers leveringstid, enkelte får jeg varen i postenkassen eller hentekode til postkontoret pickup allerede dagen etter. Så de som bruker en uke eller mer enn 5 dager gir dårlig inntrykk og da unngår jeg å kjøpe fra de igjen. Anonymkode: fdb4c...5e0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 Ja! Jeg har opplevd akkurat det samme. Har bestilt derfra flere ganger, og fått varene raskt. Sist jeg bestilte fikk jeg en ordrebekreftelse, men ikke noe mer. Bortsett fra en faktura. Sendte sikkert 20 mailer til de (fordi jeg ikke fant noe telefonnummer) uten svar. Til slutt kontaktet jeg klarna og de fikk slettet fakturaen. Først da tok beautyheaven kontakt og beklaget. Synes dette var skikkelig dårlig, så jeg kommer nok ikke til å bestille derfra igjen. Anonymkode: dfd41...28c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg har opplevd akkurat det samme. Har bestilt derfra flere ganger, og fått varene raskt. Sist jeg bestilte fikk jeg en ordrebekreftelse, men ikke noe mer. Bortsett fra en faktura. Sendte sikkert 20 mailer til de (fordi jeg ikke fant noe telefonnummer) uten svar. Til slutt kontaktet jeg klarna og de fikk slettet fakturaen. Først da tok beautyheaven kontakt og beklaget. Synes dette var skikkelig dårlig, så jeg kommer nok ikke til å bestille derfra igjen. Anonymkode: dfd41...28c Så utrolig dårlig! For en useriøs side og kundeservice! Nei kommer ikke til å handle derfra igjen jeg heller! Anonymkode: fdb4c...5e0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #5 Skrevet 3. mars 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg har opplevd akkurat det samme. Har bestilt derfra flere ganger, og fått varene raskt. Sist jeg bestilte fikk jeg en ordrebekreftelse, men ikke noe mer. Bortsett fra en faktura. Sendte sikkert 20 mailer til de (fordi jeg ikke fant noe telefonnummer) uten svar. Til slutt kontaktet jeg klarna og de fikk slettet fakturaen. Først da tok beautyheaven kontakt og beklaget. Synes dette var skikkelig dårlig, så jeg kommer nok ikke til å bestille derfra igjen. Anonymkode: dfd41...28c Fikk du noe svar på hvorfor du ikke fikk det du bestilte da de endelig tok kontakt? Jeg betalte med kort og er redd jeg har kastet bort 1000 kroner.. Anonymkode: 04103...b4e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #6 Skrevet 3. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du noe svar på hvorfor du ikke fikk det du bestilte da de endelig tok kontakt? Jeg betalte med kort og er redd jeg har kastet bort 1000 kroner.. Anonymkode: 04103...b4e De sa den måtte ha blitt borte i posten:/ Hmm kanskje prøv å ringe banken din? Anonymkode: dfd41...28c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Handlet fra de flere ganger og er fornøyd Anonymkode: df047...f47
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Fikk pakke fra de idag som jeg bestilte på onsdag. Anonymkode: df047...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå