AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #1 Skrevet 2. mars 2018 Litt inspirert av ungkarsboligtråden, bare med flere grupper. Hvordan ser du for deg den typiske boligen basert på kategoriene jeg nevner? Tar med en god del alternativer, for å få et så presist bilde som mulig. Dere kan velge å svare på alle er noen av dem. Studentbolig/kollektiv/eventuelt første bosted (flytting fra barndomshjem) Ung, enslig mann uten barn Ung, enslig dame uten barn Ungt par uten barn Barnefamilie i 20/30 årene Barnefamilie som har bikket/nærmer seg 40 Middelaldrende par med voksne barn Middelaldrende par uten barn Middelaldrende enslig mann Middelaldrende enslig dame Eldre par Eldre enslig mann Eldre enslig dame Anonymkode: 6fdf2...782
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. mars 2018 #2 Skrevet 2. mars 2018 De ser ut som de som bor der vil ha det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #3 Skrevet 2. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt inspirert av ungkarsboligtråden, bare med flere grupper. Hvordan ser du for deg den typiske boligen basert på kategoriene jeg nevner? Tar med en god del alternativer, for å få et så presist bilde som mulig. Dere kan velge å svare på alle er noen av dem. Studentbolig/kollektiv/eventuelt første bosted (flytting fra barndomshjem) Ung, enslig mann uten barn Ung, enslig dame uten barn Ungt par uten barn Barnefamilie i 20/30 årene Barnefamilie som har bikket/nærmer seg 40 Middelaldrende par med voksne barn Middelaldrende par uten barn Middelaldrende enslig mann Middelaldrende enslig dame Eldre par Eldre enslig mann Eldre enslig dame Anonymkode: 6fdf2...782 punkt 1 + 4: Bor i studentleilighet med mannen på siste året (5.året) fordi vi sparer til enebolig mens jeg blir ferdig med utdanningen, kjøper oss bolig til høsten. Leiligheten er kjempefin, var nybygg når vi flytta inn, på 70 kvm, 3 - roms 10 min å gå fra sentrum. Men de "vanlige" studenthyblene i kollektiv er jo mindre, men de fleste jeg har sett, ser faktisk litt ut som hotellrom. Bra standard og ok, til stive priser, og såklart ikke det man ville valgt (om man kunne velge fra øverste hylle) 5: Leilighet eller enebolig, greit standard. Som regel strever man etter noe større, men de fleste har det veldig fint. Pent interiør, litt rotete pga barn, men generellt mye bedre enn gjenomsnittet (enslige) 7: Kanskje større bolig/leilighet, bedre interiør og kanskje mer "på stell" mtp på mer privatliv, bedre økonomi og stabilt hverdagsliv Anonymkode: 6f15c...129
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2018 #4 Skrevet 2. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar for meg hva som vises i vinduskarmene utenfra Studentbolig/kollektiv/eventuelt første bosted (flytting fra barndomshjem) Tomme øbokser Ung, enslig mann uten barn Bøker, colaflaske Ung, enslig dame uten barn Sminkespeil Ungt par uten barn Iphone som ligger på lading Barnefamilie i 20/30 årene 1 smokk, 1 leketøy, tørkerull til snørr etc Barnefamilie som har bikket/nærmer seg 40 Briller, ludo Middelaldrende par med voksne barn Potteplanter Middelaldrende par uten barn Potteplanter Middelaldrende enslig mann Potteplanter Middelaldrende enslig dame Potteplanter Eldre par Potteplanter Eldre enslig mann Potteplanter Eldre enslig dame Potteplanter Anonymkode: 6fdf2...782 Anonymkode: a39f9...976
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå