Gå til innhold

Jeg hater singellivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.3.2018 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Men kanskje du behøver en lengre pause enn bare ett par måneder før du kastet deg ut i dating-kjøret igjen? Det er faktisk ganske herlig å være singel, å finne tilbake til seg selv og styre sin egen tid. 

Anonymkode: cfe89...b02

Enig :). For min del så er det gått over 2 år siden jeg traff eksen siste gangen. Men jeg er allikevel ikke klar. Jeg har datet flere etter han. Men alt ble feil. Jeg var veldig stresset etter bruddet med eksen. Og fortsatt så sliter jeg en del med måten det skjedde på. Jeg har det uansett ganske bra alene. Bedre å være alene enn å kaste seg inn i noe nytt i hastverk. 

Det er veldig viktig å være glad i seg selv. Klare å være alene også. Man finner også tilbake til seg selv med å gi det tid. 

Jeg ser at jeg har behøvd tiden. Jeg har følt meg så sliten. Angst for nye avvisninger osv. Jeg tok det opp med lege for noen dager siden og han sa at jeg led av diagnosen : stress. Det er noe som bygger seg opp. Lagde vonde symptomer i kroppen min fordi jeg stresset sånn. Så bilder av grusomme hendelser som ikke skjedde. Det gikk tilslutt opp for meg at det er viktigere å finne roen før man kaster seg løs med dating. Kjærlighet, sorg og motgang er tøffe ting. Og viktig å være sterk psykisk før en kaster seg ut igjen i det. Man må være lykkelig fra før av om et forhold skal bli bra. Nytter ikke å tro at det er bare forholdet som skal gjøre en lykkelig. Jeg har det faktisk ganske så bra alene. Bedre det enn evig såret :).

Bruker tiden min til å være med familie, jobben , trening, film, musikk og jeg nyter livet selv om jeg er singel. Liker ikke å bruke ordet singel. For det høres ganske søkende ut. Jeg er mer hel og komplett som singel enn i forhold som ikke funker :). Lykken er ikke nødvendigvis i å være i par. Lykken kan bo i en selv uavhengig av det. 

Nå skal jeg snart ut på en liten reise og gleder meg til det. 

Endret av Melissasolstråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...