Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere Gillette mann barberhøvel eller Venus dame barberhøvel?

Liker å shave meg der nede og trenger en utrolig bra barberhøvel. Bruker nå Venus sin men føler den er dårlig, får nupper med en gang.

så noen anbefalinger??

Anonymkode: d5cac...cea

Videoannonse
Annonse
Gjest mayashar24
Skrevet

Har hørt at menn sine er bedre🤔

Skrevet

Bruker ikke høvel jeg, får nupper og klør meg ihjel..

Jeg bruker batteridrevet ladyshaver.

Bare husk å vask/rens den hver gang du har brukt den.

Du kan også kjøpe krem på apoteket som er super å bruke etter barbering for å slippe nupper og kløe.

Lykke til :-)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Englejenta skrev:

Bruker ikke høvel jeg, får nupper og klør meg ihjel..

Jeg bruker batteridrevet ladyshaver.

Bare husk å vask/rens den hver gang du har brukt den.

Du kan også kjøpe krem på apoteket som er super å bruke etter barbering for å slippe nupper og kløe.

Lykke til :-)

Hvilken ladyshaver bruker du? Og vet du hva den kremen heter?

Skrevet

Hvis du klapper inn litt håndsprit på bikinilinjen der du har barbert etter du har tørket deg unngår du nupper.  Brukt det trikset i mange år. 

Skrevet

Bruker herrehøvel. De er mer skånsomme siden de er ment for ansiktet. Barberer med kokosolje i stedet for barberingsskum, synes det fungerer mye bedre! Pyrisept eller deodrant etterpå kan også hjelpe mot nupper. :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Elektra's Complex skrev:

Bruker herrehøvel. De er mer skånsomme siden de er ment for ansiktet. Barberer med kokosolje i stedet for barberingsskum, synes det fungerer mye bedre! Pyrisept eller deodrant etterpå kan også hjelpe mot nupper. :) 

Synes du at den shaver bra? Vet du hva navnet på den du har er? Og hvor ofte bytter du barberblad?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes du at den shaver bra? Vet du hva navnet på den du har er? Og hvor ofte bytter du barberblad?

Gillette i hvert fall, er bare en helt vanlig, billig (ish) herrehøvel. Den funker til mitt formål, ja! Jeg bytter nok altfor sjeldent, holder egentlig ikke noe telling på hvor lenge jeg har hatt dem, så jeg bytter bare når jeg føler det er behov for det. Skyller den i glovarmt vann mellom bruk, da. :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Elektra's Complex skrev:

Gillette i hvert fall, er bare en helt vanlig, billig (ish) herrehøvel. Den funker til mitt formål, ja! Jeg bytter nok altfor sjeldent, holder egentlig ikke noe telling på hvor lenge jeg har hatt dem, så jeg bytter bare når jeg føler det er behov for det. Skyller den i glovarmt vann mellom bruk, da. :) 

Tusen takk for svar!<3

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken ladyshaver bruker du? Og vet du hva den kremen heter?

Phillips ladyshaver kjøpt på elkjøp, og kremen kjøpes på apotek , er RFSU av merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...